کد خبر: ۷۵۰۹۲۵
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

ولاهوویچ گرانترین خرید زمستانی فوتبال جهان شد

مهاجم صربستانی چند فصل اخیر تیم فوتبال فیورنتینا به طور رسمی به راه‌راه پوشان تورین پیوست.
ولاهوویچ گرانترین خرید زمستانی فوتبال جهان شد
آفتاب‌‌نیوز :

 ۷۰ میلیون یورو به اضافه ۱۰ میلیون یورو پاداش اضافی مبلغی است که یوونتوس برای این بازیکن صرب پرداخت کرد. ۱۷ گل در ۲۱ بازی سری آ، به اضافه سه گل در سه بازی کوپا ایتالیا - با این آمار دوشان ولاهوویچ در سراسر اروپا نگاه ها را به خود جلب کرد.

به گزارش استار، یوونتوس تورین در رقابت برای جذب مهاجم فلورانس پیروز شد - و ظاهراً از صندوق باشگاه به خوبی استفاده کرد. مبلغ ثابت انتقال ۷۰ میلیون یورو است. پرداخت های احتمالی پاداش می‌تواند مبلغ را به ۸۰ میلیون یورو افزایش دهد. هیچ بازیکن دیگری در این دوره نقل و انتقالات گرانتر از این بازیکن نبود تا ولاهوویچ رکورد نقل و انتقالات زمستانی را بشکند.

ولاهوویچ که این فصل در ۲۱ بازی سری A ایتالیا ۱۷ گل برای بنفش‌پوشان فلورانس به ثمر رساند، در ادامه فصل پیراهن شماره ۷ یوونتوس را به تن خواهد کرد.

اما چه چیزی این ملی پوش صربستانی را اینقدر ارزشمند می‌کند؟ این سوال تنها با آمار چشمگیر ۲۰ گل در ۲۴ بازی رقابتی این فصل جواب نمی‌دهد. ولاهوویچ شبیه به الگوی بزرگ خود زلاتان ابراهیموویچ است.

ولاهوویچ در تابستان ۲۰۱۸ از صربستان به ایتالیا آمد. سه سال و نیم پیش، فلورانس تنها ۱.۹۵ میلیون یورو به این استعداد بزرگ انتقال داد. در دو فصل اول، مهاجم مشکلات جزئی داشت. با این حال، از فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱، او واقعاً عالی شده است. فصل گذشته ولاهوویچ در ۳۷ بازی سری آ ۲۱ گل به ثمر رساند و اکنون پس از تنها ۲۱ بازی در لیگ برتر ایتالیا، به همین عدد (۱۷) نزدیک می شود. کریستین ویری، اسطوره ایتالیایی چند ماه پیش در مورد ولاهوویچ گفت: من فکر می‌کنم او یکی از قوی ترین‌های اروپا بعد از هالند و امباپه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین