کد خبر: ۷۵۰۹۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
صورت مساله را پاک نکنیم؛

نوش دارو بعد از مرگ سهراب/ عذرخواهی معاون شهردار گرگان بابت تعرض به شهروند سبزی فروش

معاون خدمات شهرداری شهرداری گرگان با ارائه توضیحاتی از رفتار ناصواب ماموران سد معبر این نهاد با شهروند سبزی فروش عذرخواهی کرد.
نوش دارو بعد از مرگ سهراب/ عذرخواهی معاون شهردار گرگان بابت تعرض به شهروند سبزی فروش
آفتاب‌‌نیوز :

در روزهای گذشته تصاویری از برخورد زننده یکی از ماموران رفع سد معبر شهرداری با شهروند سبزی فروش در فضای مجازی منتشر شد که نوع رفتار موجب جریحه دار شدن احساسات شهروندان گرگانی گردید. پس از آن بود که رئیس کل دادگستری استان گلستان نیز از ورود دستگاه قضا به این پرونده خبر داد که خبر آن در خبرگزاری ایسنا منتشر شد.

در همین راستا، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان ضمن عذرخواهی بابت چنین اتفاق ناگوار، توضیحاتی در خصوص طرح ساماندهی دستفروشان ارائه کرد:

احمد سالاری با اعلام مراتب عذرخواهی از اتفاق رخ داده، اظهار کرد: بابت تکدر خاطر ایجاد شده از شهروندان محترم گرگانی عذر خواهی می کنم و لازم می دانم اعلام کنم تذکرات لازم به مامور خاطی داده شد و وی مورد توبیخ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به استناد ماده 24 قانون مدنی و همچنین تبصره یک از بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها، اشغال پیاده روها و معابر عمومی برای دستفروشی خلاف مقررات است، افزود: شهرداری ها طبق وظیفه قانونی خود می بایست نسبت به رفع سد معبر در پیاده روها و معابر عمومی اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان تصریح کرد: از امروز شنبه نهم بهمن ماه، طرح انضباط اجتماعی و ساماندهی دستفروشان و وانت های بار فروش را با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی، پلیس راهور و شهرداری گرگان اجرا می شود.

سالاری با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، وانت های بارفروش به محوطه چهارشنبه بازار در سعدآباد، دستفروشان هسته مرکزی شهر به زمین فوتبال کابرن قدیم در خیابان رازی و سبزی فروشان نیز به مقابل درمانگاه سپاه در خیابان پاسداران منتقل می شوند، ادامه داد: از دستفروشان و رانندگان وانت بارهای عزیز تقاضا دارم در اجرای این طرح همکاری لازم را با ماموران داشته باشند و بدانند این طرح در نهایت به نفع خود و شهروندان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با کمک همه شهروندان گرگانی بتوانیم شهر گرگان را برای شب عید و استقبال از بهار 1401 به خوبی آماده کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان اعلام کرد: در صورت استقبال، شهرداری گرگان آمادگی دارد نسبت به افزایش تعداد بازارچه مشاغل خانگی اقدام کند.

با توجه به تکرار چندباره این برخوردها به نظر می رسد در کنار رفتار شایسته و قابل تحسین شهرداری در عذرخواهی از افکار عمومی باید با تامل در اصل مساله برای جلوگیری از تکرار این برخوردهای زننده تدبیری جدی اندیشیده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین