کد خبر: ۷۵۷۴۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

۲ شرط مهدی ترابی برای ماندن در پرسپولیس

بعد از تمدید قرارداد یکساله حامد لک با پرسپولیس حالا مدیران پرسپولیس باید با بقیه بازیکنانی که کادر فنی آن‌ها را برای فصول آینده می‌خواهد تمدید کند.
۲ شرط مهدی ترابی برای ماندن در پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی ترابی و میلاد سرلک دو بازیکنی هستند که در سرلیست یحیی گل‌محمدی قرار دارند و سرمربی قرمز‌ها تاکید ویژه‌ای روی تمدید قرارداد با آن‌ها داشته است، اما صحبت‌های مهدی ترابی پس از بازی مقابل مس رفسنجان کافی بود نشان داد ترابی و مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد فعلا با هم فاصله زیادی دارند.

ترابی پس از بازی با مس رفسنجان در مورد مشکلات مالی و وضعیت تمدید قراردادش گفت:" دیگر نباید در این مورد صحبت کنیم؛ چون هیچ قدم رو به جلویی نمی‌بینیم. امیدوارم زودتر این مشکلات حل شود چرا که هفت تا از بازیکنان ما قراردادشان تمام است. اگر برادری‌شان را ثابت نکنند بچه‌ها نمی‌توانند تمدید کنند. با من هیچ مذاکره‌ای برای تمدید نشده است و فقط گفتند نامه زده شده که ما ندیده‌ایم! "

دو شرط ویژه هافبک قرمز‌ها برای تمدید قرارداد با پرسپولیس : "ترابی دو شرط ویژه دارد؛ اولین شرط او پرداخت طلب یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی اوست که ظاهرا از دوران مدیریت اسبق تا امروز پرداخت نشده است. دومین شرط ستاره خط میانی پرسپولیس تسویه حساب فصل جاری است. مهدی ترابی خواسته است تا دو سوم از مبلغ قراردادش واریز شود تا بعد در خصوص تمدید قرارداد صحبت کنند. "

گفته می‌شود ترابی که سابقه همکاری با درویش را در سایپا دارد و در زمان او بود که راهی پرسپولیس شد به مدیر قرمز‌ها پیغام داده است که تنها با اجرایی شدن این ۲ شرط حاضر خواهد بود قراردادش را تمدید کند در غیر اینصورت شاید برای دومین بار شاهد جدایی این بازیکن از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی باشیم.

باشگاه پرسپولیس این روز‌ها با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده و به نظر می‌رسد در حال حاضر قادر نیست هیچ یک از شروط مهدی ترابی را برآورده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین