کد خبر: ۷۵۸۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

ستاره اکشن سینمای آمریکا به ارتش روسیه پیوسته؟

به غلط ادعا شده بود که اسیتون سیگال، بازیگر سینما همراه نیروهای روسیه در اوکراین مشغول جنگ است!
ستاره اکشن سینمای آمریکا به ارتش روسیه پیوسته؟
آفتاب‌‌نیوز :

بیش از یک هفته از تهاجم تمام عیار روسیه به اوکراین گذشته است، اما نه تنها جریان انتشار اخبار نادرست و غلط انداز متوقف نشده، بلکه نظریه‌های عجیب و غریب بیشتری ظهور کرده است. از جمله توییت جعلی منتسب به حساب کاربری رسمی سی‌ان‌ان که در آن ادعا شده استیون سیگال، بازیگر دوملیتی آمریکایی روسی مشغول جنگ در اوکراین است.

یک توییت جعلی که ظاهرا از حساب کاربری رسمی شبکه سی‌ان‌ان بازنشر نشده ادعا می‌کند که استیون سیگال، بازیگر آمریکایی و استاد هنرهای رزمی، که شهروندی روسیه را هم دارد، "در میان نیروهای ویژه روسی" نزدیک کی‌یف، پایتخت اوکراین دیده شده است.

ستاره اکشن سینمای آمریکا به ارتش روسیه پیوسته؟

علاوه بر کاربران عادی که به این توییت جعلی توجه نشان دادند، حساب‌های صاحب نفوذ با دنبال‌کننده‌های میلیونی هم آن را بازنشر کردند از جمله جو روگن، مجری سرشناس پادکست که این موضوع را با ۱۴ میلیون فالوئر خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. روگن بعدا پست خود را در اینستاگرام حذف کرد.

اما آقای سیگال در کنار نیروهای روسی مشغول جنگ در اوکراین نیست و این توییت احتمالا توسط ابزارهای آنلاینی ساخته شده که به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌هایی را با ظاهر حساب‌های کاربری رسمی و تایید شده منتشر کنند.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین