کد خبر: ۷۵۸۶۲۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

عبدالملکی: بدون ارزیابی پست مدیریتی به کسی ندادم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت و ارجاع بیش از ۲۸۰ هزار مورد شکایت به وزارت کار در ۶ ماه گذشته خبر داد و تاکید کرد: برخی از جریان‌های سیاسی افرادی را برای انتصاب به ما معرفی می‌کردند، اما بدون ارزیابی کسی را منصوب نکردیم و به وی پست مدیریتی ندادیم.
عبدالملکی: بدون ارزیابی پست مدیریتی به کسی ندادم
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الله عبدالملکی در مراسم رونمایی از سامانه ارزیابی مدیران توسط کارمندان (مدیربان) اظهار کرد: با این سامانه می‌توانیم عملکرد مدیران را بررسی کنیم. ما در وزارت کار بیش از ۳۵۰۰ نفر را ارزیابی کردیم که ازاین میان ۴۰۰ نفر در پستهای مدیریتی قرار گرفتند و بعد از انتصاب، مدیران را به حال خود رها نمی‌کنیم، بلکه ارزیابی عملکرد آن‌ها آغاز میشود و در واقع از فردای انتصاب زیر ذره بین ارزیابی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: برای ارزیابی عملکرد مدیران از منابع مختلفی کمک می گیریم که یکی از منابع ما مردم هستند و یکی دیگر، نظر کارکنان تحت امر است.

عبدالملکی با بیان اینکه پست‌ها، امانت‌هایی از جانب ۸۵ میلیون ایرانی است که در اختیار ما قرار گرفته است، اظهار کرد: متأسفانه برخی از جریانهای سیاسی افرادی را برای انتصاب به عنوان مدیر به ما معرفی می کردند که منصوب کنیم ولی بدون ارزیابی افراد معرفی شده کسی را منصوب نکردیم و پست مدیریتی ندادیم.

وزیر کار با تاکید بر اینکه بازرسی و نظارت از عملکرد مدیران به هیچ‌وجه از قبل اعلام نمی‌شود، گفت دفتر بازرسی و نظارت در هر لحظه از زمان می‌تواند بر عملکرد مدیران و کارمندان نظارت کند.

وی به وظیفه‌ وزارت کار برای بازرسی اشاره کرد و گفت: برخی از ما گله می‌کنند که چرا بازرسی‌ها سرزده است؟ ما از همینجا اعلام می‌کنیم برای بازرسی از واحدهای مختلف از پیش اطلاع نمی‌دهیم و بازرسی ها به صورت آنی و سرزده خواهد بود.

عبدالملکی تصریح کرد: در روزهای اخیر نیز سامانه‌ سوت‌زنی در وزارتخانه راه اندازی شد که مردم می‌توانند گزارش فساد در زیرمجموعه‌های وزارت کار را به ما اطلاع دهند. البته حفظ محرمانکی اطلاعات در این سامانه رعایت شده است.

وی در پایان از ارجاع بیش از ۲۸۰ هزار شکایت به وزارت کار خبر داد و گفت: ۱۰ هزار شکایت در سامانه ثبت شکایات این وزارتخانه ثبت شده است و ۱۰ هزار شکایت نیز از طریق فضاهای مجازی به ما رسیده و ۲۶۰ هزار شکایت هم از طریق سامانه سامد به این وزارتخانه ارجاع شده که روی هم رفته ۲۸۰ هزار شکایت به ثبت رسیده و ۸۵ درصد از شکایات منتج به نتیجه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین