کد خبر: ۷۵۸۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

دستگیری رمال کلاهبردار ۶ میلیارد تومانی

شکات بیان کردند که در اینستاگرام با یک آگهی تحت عنوان رمال و دعانویس برخورد کرده‌اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده مبلغی وجه به حساب وی انتقال داده‌اند و پس از آن دیگر پاسخگو تماس آن‌ها نبوده است.
دستگیری رمال کلاهبردار ۶ میلیارد تومانی
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: مردی که در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری ۶۰ میلیاردی از طریق رمالی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حشمت سلیمانی دوشنبه در نشست خبری بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بررسی موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فارس قرار گرفت.

وی افزود: شکات بیان کردند که در اینستاگرام با یک آگهی تحت عنوان رمال و دعانویس برخورد کرده‌اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده مبلغی وجه به حساب وی انتقال داده‌اند و پس از آن دیگر پاسخگو تماس آنها نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه کارشناسان با اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی مطلع شدند که متهم در استان البرز است، ادامه داد: ماموران با اخذ نیابت قضائی به آن مکان اعزام و با همکاری پلیس آن استان موفق شدند وی را در یکی از محله‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل این فرد ۹۷ هزار دلار، ۴۰ سکه و مقدار زیادی طلا و جواهرات که متهم از طریق کلاهبرداری بدست آورده بود کشف شد، گفت: بنا به نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین