کد خبر: ۷۶۴۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
تذکر سعیدی خطاب به مسئولان

خون شما از خون فرزندان سیستان و بلوچستان رنگین‌تر نیست

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه وزارت راه و شهرسازی به راه های استان سیستان و بلوچستان شد و گفت: به والله خون شما از خون فرزندان استان رنگین تر نیست.
خون شما از خون فرزندان سیستان و بلوچستان رنگین‌تر نیست
آفتاب‌‌نیوز :

معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: در تعطیلات عید، استان سیستان و بلوچستان شاهد بیشترین تصادفات منجر به فوت بود چرا که استانی است که یک کیلومتر آزادراه ندارد و سهم از آن شبکه بزرگراهی کشور فقط ۲ درصد است.

وی خطاب به مسئولین وزارت راه تاکید کرد: به والله خون شما از خون فرزندان استان رنگین‌تر نیست. در این ماه مبارک رمضان روزه داران چابهاری آب ندارند و روغن و آرد هم تبدیل به سیمرغ و کیمیا شده و یافت می نشود.

نماینده مردم چابهار در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی و مسئولان مربوطه گفت: اندکی خود را به جای مردم بگذاریم. نیکشهر و قصرقند پایین ترین شاخص راه روستایی کشور را داراست.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خطاب به وزیر بهداشت نیز گفت: برای بهبود شرایط شغلی و معیشتی بهورزان، این سربازان فداکار جبهه سلامت کاری کارستان انجام دهید.

سعیدی وزیر بهداشت را نیز مورد انتقاد قرار داد و گفت: شرایط بیمارستان های نیکشهر و چابهار بحرانی است، فضا بسیار محدود بوده و تعداد پزشکان معدود است و قربانی، فرزندان استان سیستان و بلوچستان هستند، کی می خواهید تدبیر کنید؟ برای صبر مردم سواحل مکران حدی قائل شوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین