کد خبر: ۷۶۵۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

واکنش سوریه به سرکوب نمازگزاران مسجدالأقصی

وزارت خارجه سوریه یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و سرکوب نمازگزاران در این مسجد در دومین هفته ماه مبارک رمضان را محکوم کرد.
واکنش سوریه به سرکوب نمازگزاران مسجدالأقصی
آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و سرکوب نمازگزاران در این مسجد در دومین هفته ماه مبارک رمضان را که به زخمی شدن بیش از ۱۵۰ تن و بازداشت ۴۰۰ تن دیگر منجر شد، محکوم کرد.

به گزارش سانا، در این بیانیه آمده است: دولت جمهوری عربی سوریه با نگرانی شدید اتفاقات قدس و حملات غیر انسانی به نمازگزاران فلسطینی را دنبال می‌کند.

این منبع تاکید کرد: سکوت جامعه بین‌الملل و تعلل غیر قابل توجیه سازمان‌های بین‌المللی در توقف این تجاوزات و همچنین حمایت بی‌حد و حصر آمریکا از رژیم اشغالگر و اقدامات آن، حقیقت و واقعیت تاریخی فلسطین و اماکن مقدس آن را تغییر نخواهد داد و منجر به چشم‌پوشی امت ما از حق و حقوقش نخواهد شد. این اسرائیل است که امنیت و صلح منطقه‌ای و بین‌المللی را تهدید می‌کند.

وی افزود: سوریه پایداری مردم فلسطین در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر از آغاز ماه مبارک رمضان در شهرها و روستاهای مختلف فلسطین را ارج می‌نهد و بر ادامه حمایت‌های خود از برادران فلسطینی که از عربی بودن قدس دفاع می‌کنند، تأکید می‌کند.

این منبع همچنین تأکید کرد: آرمان و مسئله فلسطین، به عنوان مسئله اصلی سوریه و ملت عربی ما باقی خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین