کد خبر: ۷۶۶۰۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برای وضعیت جوی استان تهران آسمانی ابری تا نیمه ابری و وزش باد شدید وخیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود که از بعد از ظهر چهارشنبه (۳۱ فروردین) و طی روز پنجشنبه (۱ اردیبهشت) به‌تدریج با نفوذ زبانه‌ای از یک سامانه بارشی افزایش ابرناکی و در برخی مناطق به‌ویژه در نواحی شمالی و غربی گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نیمه جنوبی گاهی خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است. طی این مدت احتمال انتقال گردوخاک از غرب کشور به استان تهران وجود دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۳۱ فروردین ماه) کمی ابری و از بعد از ظهرنیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (اول اردیبهشت) نیمه ابری و گاهی ابری و وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق یا گرد و خاک با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین