کد خبر: ۷۶۶۱۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

جزییات تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی اعلام شد

میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۹، ۱۴ درصد افزایش یافت.
جزییات تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

میزان تخلیه کالاهای نفتی در سال ۱۴۰۰ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی ۲۴ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۱۰۴ تن بوده و همچنین میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی ۴۹ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۲۰۷ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۷۴ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۳۱۱ تن ثبت شد که حاکی از رشد شش درصدی در بخش کالاهای نفتی، رشد ۱۹ درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی و رشد ۱۴ درصدی در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی است.

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی سال ۱۴۰۰ معادل ۷۳ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۳۱۳ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۵۷ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۴۳ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۱۳۰ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۳۵۶ تن بوده است.

میزان بارگیری کالاهای نفتی نیز طی سال گذشته در قیاس با سال ۹۹ رشد ۱۹ درصدی و کالاهای غیرنفتی رشد ۷ درصدی را تجربه کرده است.

جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی در سال گذشته ۹۸ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۱۷ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۱۰۷ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۳۵۰ تن بوده؛ ‌ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۲۰۵ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۶۶۷ تن بوده که حاکی از رشد ۱۵ درصدی در بخش کالاهای نفتی و رشد ۱۳ درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی است.

تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی سال ۱۴۰۰، ‌معادل دو میلیون و ۲۱۶ هزار و ۵۲۴ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۵۱۷ TEU طی سال ۹۹، رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین