کد خبر: ۷۶۶۹۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

پیام مهم مدیرعامل پرسپولیس برای یحیی درباره نقل و انتقالات

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.
پیام مهم مدیرعامل پرسپولیس برای یحیی درباره نقل و انتقالات
آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه در اظهارنظری عنوان کرده مدیران قبلی این باشگاه باید در دادگاه جوابگوی کار‌های خود باشند اظهار داشت: از من پرسیدند که بابت بدهی‌های مدیران قبلی از آن‌ها شکایت نمی‌کنی من هم در جواب گفتم این مسایل به من ارتباطی ندارد و خود ارگان‌های نظارتی پیگیری می‌کنند.

وی در خصوص اینکه این بدهی سنگین را چگونه پرداخت خواهد کرد عنوان کرد: چاره‌ای نداریم و خلاصه باید چاره‌ای برای آن انجام دهیم رقم بسیار سنگین است و اگر بخواهیم مجوز حرفه‌گری بگیریم اولین مبحثش این است که انضباط مالی داشته باشیم. ما برای مجوز حرفه‌ای سه ماه فرصت داریم و الان هم یک گارگروهی را گذاشته‌ایم که مسایل را پیگیری کند.

درویش در خصوص بازگشت حامد لک و تمرینات پرسپولیس گفت: با موافقت سرمربی تیم لک به تمرینات بازگشت و امیدوارم بتواند در ادامه بازی‌های لیگ به تیم کمک کند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جدایی احتمالی سرلک از این تیم بیان داشت: سرلک چرا باید جدا شود؟ به ما اعلام کرده که آمادگی دارد تا قراردادش را با تیم تمدید کند مذاکراتی هم باهم داشته‌ایم.

درویش در خصوص وضعیت تمدیدی‌های پرسپولیس نیز اظهار داشت:آقای گل محمدی اسامی مدنظرشان را به ما بدهد و ما به نوبت با آن‌ها مذاکره و تمدید خواهیم کرد هواداران هم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

وی در خصوص آخرین شرایط شکایت رادوشویچ از پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: چند بار بایکدیگر مذاکره کرده، اما به جوابی نرسیده‌ایم و به ایشان از پرسپولیس به این شکل شکایت می‌کند دیگر راهی برای مذاکره نگذاشته است او اگر می‌خواست مذاکره کند شکایت نمی‌کرد و با دو وکیل ایرانی هم صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم تا در این پرونده به ما کمک کند دنبال هر راهی هستیم تا از حق پرسپولیس را در این پرونده دفاع کنیم.

وی درباره اینکه چرا با بازیکنی یک سال قرارداد دارد، اما دوباره با وی سه ساله تمدید می‌شود گفت: این را باید از کسانی که چنین قراردادی را می‌بندند بپرسید.

درویش درباره اینکه آیا همچنان به قهرمانی لیگ تلاش خواهند کرد یا خیر گفت: ما تا روز آخر در کنار بازیکنان‌مان و کادر فنی و با حمایت هواداران برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آینکه آیا برای حکم انضباطی گل محمدی اعتراض خواهند کرد یا خیر گفت: فردای همان روز به رای اعتراض کردیم و با توجه به استدلالی که داشیتم مطمئن هستیم که رای و جریمه کمتر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین