کد خبر: ۷۶۷۲۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

فرهاد مجیدی و استقلال به دنبال این ستاره

بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: از پرسپولیس پیشنهادی نداشتم. از استقلال با مدیر برنامه‌ام تماس گرفتند و پیشنهادشان را مطرح کردند.
فرهاد مجیدی و استقلال به دنبال این ستاره
آفتاب‌‌نیوز :

احمد زنده روح در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فجرسپاسی در وقفه لیگ برتر، اظهار داشت: در وقفه لیگ برتر شرایط خوبی را پشت سرگذاشتیم. تمرینات پرفشاری را پشت سرمی‌گذاریم و امیدواریم به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی افزود: آخرین بازی دوستانه ما مقابل استقلال است و بعد از آن برای بازی لیگ برتر مقابل مس رفسنجان حاضر می‌شویم.

بازیکن فجرسپاسی درباره شرایط چمن ورزشگاه حافظیه شیراز عنوان کرد: در این مورد خیلی صحبت شد. زمین حافظیه برای همه تیم‌ها دردسرساز است. بیشترین لطمه از کیفیت چمن را خود تیم فجر دیده است. در حال حاضر مسئولان باشگاه و شهر تلاش می‌کنند، مشکلات ورزشگاه برای میزبانی حل شود.

وی درباره احتمال انتقال محل میزبانی فجر به شهر مشهد گفت: ما دوست داریم در شیراز میزبان رقبا باشیم. به خصوص که هواداران هم در ورزشگاه حضور داشته باشند و این برای ما خیلی خوب است. ما دوست داریم سهمیه فجر در لیگ برتر حفظ شود.

زنده‌روح پیرامون تجربه همکاری با مجتبی سرآسیایی سرمربی جدید فجرسپاسی تصریح کرد: قبلاً با یکدیگر تجربه همکاری داریم. او توانایی مدیریتی و فنی زیادی دارد. در مدتی که هدایت تیم را به عهده گرفته، کمک زیادی به فجر کرده است. همانطور که شاهد بودید مقابل آلومینیوم هم بازی خوبی ارائه دادیم.

بازیکن فجرسپاسی درباره اینکه آیا ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد همکاری داشته است، پاسخ داد: اول فصل؟ از پرسپولیس پیشنهادی نداشتم. از استقلال با مدیر برنامه‌ام تماس گرفتند و پیشنهادشان را مطرح کردند. فکر کنم فرهاد مجیدی با مدیر برنامه‌هایم تماس گرفت.

وی درباره آخرین وضعیت خدمت سربازی‌اش تصریح کرد: طبق قانون ۲۴ ماه مدت خدمت سربازی است؛ اما من کسری از خدمت دارم. کار‌های اداری را پیگیری کردم و باید ببینیم چطور می‌شود. اگر کسری‌ام اعمال شود از ابتدای فصل بعد می‌توانم تیم جدیدم را انتخاب کنم. اگر کسری‌ام اعمال شود، آنوقت شرایط و پیشنهاداتم را بررسی می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین