کد خبر: ۷۶۷۴۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

بلعیدن یک کیلو موادمخدر توسط زن مسافر، او را روانه گورستان کرد

چند روز قبل خبر فوت مشکوک زنی جوان در قطار کرمان به مشهد، به مسئولان قطار و اورژانس اعلام شد.
بلعیدن یک کیلو موادمخدر توسط زن مسافر، او را روانه گورستان کرد
آفتاب‌‌نیوز :

پس از ورود قطار به ایستگاه راه‌آهن مشهد بلافاصله مأموران پلیس با همراهی کارکنان اورژانس در کوپه مسافر فوت شده حاضر شدند و پس از بررسی‌های اولیه، کارشناسان اورژانس علت فوت را ایست قلبی اعلام کردند.

اما در ادامه کارآگاهان پلیس راه‌آهن با مشاهده وضعیت غیرعادی جسد، به چگونگی و علت فوت مسافر زن مشکوک شدند و دستور بررسی هویت و سوابق این زن صادر شد.

بدین ترتیب کارآگاهان دریافتند این زن در ماه گذشته بارها به سفر رفته و همیشه نیز تنها سفر می‌کند اما نکته مهم‌تر این بود که وی سابقه حمل مواد مخدر داشت.

با این سرنخ و با توجه به وضعیت ظاهری، مشاهدات میدانی و اظهارات هم کوپه‌ای‌اش مبنی بر وضعیت نامساعد جسمی و روحی زن مسافر تا نزدیکی مقصد، شک مأموران پلیس راه‌آهن در خصوص علت فوت و احتمال بلع و باز شدن مواد مخدر داخل معده تشدید شد بنابراین با هماهنگی لازم جسد به مرکز پزشکی قانونی استان خراسان رضوی برای بررسی بیشتر منتقل شد.

فرمانده پلیس راه‌آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور گفت: در کالبد شکافی صورت گرفته بیش از یک کیلوگرم تریاک در ۳۴ بسته آب‌بندی شده از داخل معده زن متوفی خارج و ضمن مشخص شدن علت مرگ این قاچاقچی سابقه‌دار، مواد مکشوفه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین