کد خبر: ۷۶۷۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

حزب‌الله لبنان: شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به آغاز شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی و مشکلات داخلی و خارجی آن تاکید کرد که ملت فلسطین برای آزادسازی تمامی خاکش با وجود توطئه‌ها مصمم است.
حزب‌الله لبنان: شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است
آفتاب‌‌نیوز :

 محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت، شاخه سیاسی حزب‌الله در پارلمان لبنان که به عنوان نماینده حزب‌الله در کنفرانس "فلسطین مساله اصلی امت" در صنعا از طریق ویدیو کنفرانس حضور داشت، تاکید کرد: آزادسازی فلسطین باید دغدغه جمعی تمام امت باشد، اگر این مساله دغدغه عمومی امت نباشد، تلاش‌ها بی‌نتیجه خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، محمد رعد اظهار کرد: شمارش معکوس نابودی اسرائیل آغاز شده و دلیل آن هم مشکلات داخلی و خارجی آن است، امروز شاهد تضعیف سریع استحکام جبهه داخلی آن و توانش در مقابله با انتفاضه‌های فلسطین هستیم.

رئیس فراکسوین وفاداری به مقاومت در ادامه گفت: ملت فلسطین برای آزادسازی تمامی خاکش با وجود توطئه‌ها مصمم است.

او تاکید کرد: اشتیاقی که برای عادی‌سازی روابط میان کشورهای شکست خورده منطقه با دشمن شاهد بودیم، ثابت کرد که عادی‌سازی با اسرائیل به نفع امت ما نیست بلکه موجب افزایش بی‌توجهی‌ها به آن می‌شود.

محمد رعد در ادامه گفت: مساله فلسطین به یک موضعگیری جدی و عزم راسخ برگرفته از حقانیت فلسطینی‌ها بر سرزمین‌ فلسطین از بحر تا نهر نیاز دارد، اگر فلسطین قدرتمند باشد، امت نیز قدرتمند است و با اشغال آن امت در معرض خطر است و اگر آن شاهد یک انتفاضه باشد، کل اعراب و مسلمانان از آن با قدرت حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

او در پایان نیز گفت: کنفرانس "فلسطین مساله اصلی" به منزله سنگ بنای اصلی جهت استمرار مبارزه برای رسیدن به یک پیروزی نزدیک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین