کد خبر: ۷۶۷۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

المشاط: می‌خواهیم نقش کارآمدی در آزادی فلسطین داشته باشیم

مهدی المشاط تاکید کرد که همچنان مساله فلسطین مساله مرکزی تمام آحاد امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان است.
المشاط: می‌خواهیم نقش کارآمدی در آزادی فلسطین داشته باشیم
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی در کنفرانس "فلسطین، مساله مرکزی امت" عنوان داشت: بعد از گذشت ۷۴ سال از اشغالگری اسرائیل در فلسطین، همچنان دشمن اسرائیلی به هر روش و ابزاری تلاش می‌کند عنوان مرکزی بودن مساله فلسطین را در حاشیه قرار دهد و مساله فلسطین را از بین ببرد.

به گزارش النشره، وی افزود: با وجود تمام رنج‌هایی که مردم یمن طی بیش از هفت سال از تجاوزات ظالمانه آمریکا و عربستان کشیده‌اند، اما مردم یمن در تظاهرات‌های میلیونی خود در همبستگی با مردم فلسطین صدرنشین هستند.

المشاط عنوان داشت: همچنان مساله فلسطین مساله اصلی و مرکزی تمام آحاد امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان است و موج عادی سازی توسط نظام‌ها همچنان کاملاً از موضع ملت‌ها به دور است، چراکه خط خیانت‌کارانه در حق امت عربی و اسلامی است.

وی از امت عربی و اسلامی نیز خواست که کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کرده و از مقاومت فلسطین برای بازپس گیری حقوقش و آزادی هر وجب از خاک فلسطین از لوث وجود صهیونیست‌ها پشتیبانی و حمایت کند.

وی تاکید کرد: ما تاکید داریم که یاری رساندن به مردم فلسطین و ایستادگی در کنار تمامی آزادگان امت‌مان یک موضع اصولی، انسانی، سیاسی و دینی است و قابلیت تغییر ندارد. ما با وجود شرایط کنونی، امیدواریم که نقش سازنده و عملی در آزادسازی فلسطین داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین