کد خبر: ۷۶۸۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

سراجی: جواب نامه فیفا را دادیم

یک عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید پاسخ نامه فیفا به این فدراسیون، ارسال شده است.
سراجی: جواب نامه فیفا را دادیم
آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد سراجی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از حضور در جلسه این فدراسیون با امتناع از ارائه توضیحات درباره مفاد این جلسه گفت: مصوبات توسط سایت فدراسیون و سخنگو اعلام می‌شود. اجازه بدهید مواضع رسمی فدراسیون از طریق سایت و سخنگو اعلام شود.

این عضو هیات رئیسه دربارافشای ارقام پاداش‌های پرداختی به مدیران و کارکنان این فدراسیون که گفته می‌شود مصوبه هیات رئیسه را داشته، اظهار کرد: همه کارمندان فدراسیون، اعضای هیات رئیسه و کارکنان حقوق، پاداش و حق جلسات را دریافت می‌کنند. برخی افراد بیش از آنچه در هیات رئیسه مصوب شده و آیین نامه‌ها می‌گوید، مبالغی را دریافت کردند که قانونی نبوده است. افشای این مبالغ و موضوعات در رسانه‌ها کار غیراخلاقی بوده و نباید این اتفاق می‌افتاد و باید اصلاح شود. ما در جریان بخشی از پرداخت‌های خارج از چارچوب نبودیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود امکان تعلیق این فدراسیون از سوی فیفا وجود دارد گفت: این‌ها مواضع فدراسیون است و سخنگو اعلام می‌کند.

سراجی در پاسخ به سوالات متعددی از قبیل اعتراض زنان فوتبالیست در فضای مجازی به دریافت نکردن مطالبات خود و همینطور پرداخت نشدن حقوق سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتسال، ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: من از این موضوعات بی اطلاع هستم.

این عضو هیات رئیسه همچنین درباره بسته شدن حساب‌های این فدراسیون از سوی سازمان امور مالیاتی و بی پاسخ گذاشتن این سازمان و همچنین مفاد نامه فیفا به این فدراسیون گفت: باور کنید خبر ندارم.

وی در ادامه در واکنش به اینکه مدام در در فضای مجازی اعلام می‌کند پای فوتبال ایستاده است، اما از مسائل زیادی خبر ندارد اظهار کرد: واقعا از بخش‌هایی اطلاع ندارم. بحث‌های مالیاتی، ارتباطی به فوتبال ندارد. مشکلاتی است که به خاطر بدهی‌های مالیاتی معوق و تلنبار شده، به وجود آورده است. از این به بعد حرف خودم را اصلاح می‌کنم و باید بگویم ما پای فوتبال ایستاده ایم. شما رسانه ها، اعضای مجمع، دلسوزان فوتبال، پیشکسوتان و همه پای فوتبال ایستاده‌ایم.

او درباره اینکه چطور می‌شود یک عضو هیات رئیسه از نامه فیفا بی خبر باشد، گفت: در جریان نامه هستم و پاسخ آن هم ارسال شده، اما درحوزه تخصصی من نبوده است.

سراجی درباره اینکه آیا او به عنوان نماینده فدراسیون برای تشکیل کمیته سه جانبه با فیفا و AFC معرفی شده، گفت: چنین چیز‌هایی مطرح نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین