کد خبر: ۷۶۸۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳

رسیدگی مجدد به پرونده قاتل شهید رنجبر

رسیدگی به پرونده قاتل شهید رنجبر پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور با تعیین وقت مجدد رسیدگی در دستور کار شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس قرار گرفت.
رسیدگی مجدد به پرونده قاتل شهید رنجبر
آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر گفت: ایراد وارده به رأی بدوی فرآیند قضائی معمول و حاکی از استقلال قضات در کلیه مراجع قضائی است.

وی با بیان اینکه مطابق رأی صادره از شعبه نهم دیوان عالی کشور و پس از اظهار نظر کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی وقتی جهت رسیدگی به پرونده تعیین گردید، گفت: این پرونده در وقت مقرر رسیدگی خواهد شد.

این مقام ارشد قضائی استان فارس همچنین از تشکیل کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی و اعلام نظر در خصوص سلامت روانی متهم نیز خبر داد و بیان داشت: پیرو رأی صادره در دیوان عالی کشور کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی تشکیل گردید و مطابق این نظریه اعلام گردیده که متهم در حال حاضر علائمی از اختلال عمده روانی ندارد و دارای قوه تمیز و اراده می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین بیان داشت، در ادامه نظریه پزشکی قانونی قید گردیده است: طبق بررسی شواهد در زمان ارتکاب بزه نیز وی دارای قوه تمیز و اراده بوده است.

منبع: مشرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین