کد خبر: ۷۶۸۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
معاون هماهنگ کننده ارتش:

ارتش با اقتدار مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد

امیر دریادار سیاری گفت: ارتش امروز در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند با اقتدار مأموریت‌های خود را در سراسر کشور انجام دهد.
ارتش با اقتدار مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص نقش ارتش در تأمین تجهیزات دفاعی کشور اظهار داشت: بومی‌سازی تجهیزات، یکی از فعالیت‌های اساسی است که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش آن را در دستور کار خود قرار داد و تا به امروز این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همواره در راستای افزایش قدرت دفاعی گام‌های اساسی از سوی ارتش برداشته شده است، گفت: همان‌طوری که تاکنون در مقاطع زمانی مختلف شاهد بوده‌ایم ارتش طی سال‌های گذشته همواره دستاوردهای بومی متعددی را وارد چرخه دفاعی کشور کرده است و قابلیت‌ها و توانمندی‌های آفندی و پدافندی لازم را در درون خود ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: بحمدلله امروز روند ساخت، تولید و بهینه‌سازی انواع نفربرها، تانک‌ها، توپ‌ها، تانک‌برها، خودروهای زرهی، سامانه‌های پدافندی، هواپیماها، ناوهای موشک‌انداز، ناوشکن‌ها، انواع پهپاد، انواع مهمات هوشمند، سامانه‌های جنگال و... در ارتش ادامه دارد و در حوزه تجهیزات بومی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از تجهیزات بومی و نیروی انسانی متخصص و ولایتمدار به خودکفایی و خوداتکایی رسیده است و در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند با اقتدار مأموریت‌های خود را در سراسر کشور انجام دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین