کد خبر: ۷۶۸۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۵

همه چیز درباره مینو رایولا؛ از دارایی‌ها تا همسرش

مینو رایولا ایجنت فوتبال که درگذشت تلاش کرد در طول عمرش زندگی شخصی‌اش را شخصی نگه دارد و اطلاعاتی در این مورد به رسانه‌ها ندهد.
همه چیز درباره مینو رایولا؛ از دارایی‌ها تا همسرش
آفتاب‌‌نیوز :

مینو رایولا، از برجسته‌ترین ایجنت‌های فوتبالی، در سن ۵۴ سالگی درگذشته است. طبق ادعای برخی از رسانه‌های او به دلیل مشکل ریوی از دنیا رفت. این مدیر ایتالیایی مشتریانی، چون پل پوگبای منچستریونایتد، ارلینگ هالند دورتموند و زلاتان ایبراهیموویچ افسانه‌ای داشت.

مینو رایولا کیست؟

او در تاریخ ۴ نوامبر سال ۱۹۶۷ در نوچرا اینفریوره در سالرنو، نزدیک ناپل، به دنیا آمد و وقتی یک ساله بود خانواده‌اش از ایتالیا به هارلم در هلند نقل مکان کرد. آن‌ها یک پیتزافروشی به نام «ناپولی» افتتاح کردند و خیلی زود آن را به ۱۱ رستوران گسترش دادند. اما مینو در ۱۹ سالگی راهش را جدا کرد. او قبل از ۲۰ سالگی پس از خرید و فروش مک‌دونالد محلی به یک سازنده ملک، میلیونر شد.

مینو برای اولین بار زمانی که به عنوان ایجنت بر انتقال پاول ندود نظارت داشت مورد توجه قرار گرفت. این بازیکن اهل چک با ۱۲ میلیون پوند از اسپارتاپراگ به لاتزیو رفت. سپس در سال ۲۰۰۱، ندود با قراردادی ۲۵ میلیون پوندی به یوونتوس منتقل شد.

همسر مینو رایولا کیست؟

مینو رایولا مردی متأهل است، اما هویت همسرش مشخص نیست. جدا از اطلاعاتی مبنی بر آشنایی او با همسرش در شهر «فوجا» ایتالیا، چیز زیادی در مورد او به طور عمومی ذکر نشده است. نام و سابقه او در مطبوعات مشخص نیست. همچنین اطلاعاتی در مورد روابط گذشته مینو فاش نشده است.

او چند فرزند دارد؟

از آنجایی که رایولا زندگی شخصی خود را خصوصی نگه می‌دارد، معلوم نیست که آیا فرزندی دارد یا خیر. او این نوع اطلاعات را از انظار عمومی دور نگه می‌داشت. تنها اطلاعاتی که از او منتشر شده مربوط به زندگی کاری و فوتبالی اوست.

دارایی خالص مینو رایولا چقدر است؟

رایولا به عنوان ایجنت ایتالیایی فوتبال، دارایی خالص ۶۸ میلیون پوندی (حدود ۸۵ میلیون دلار) دارد. منبع اصلی درآمد او شرکت ورزشی است که در آن تعدادی ورزشکار حرفه‌ای را مدیریت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین