کد خبر: ۷۶۸۸۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
بازی خودروسازان با امنیت مردم و بیت المال

انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی/ ارابه‌های مرگ بیشتر از چنگیزخان مغول ایرانیان را کشته‌اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طنز تلخ خودروی ملی شبیه تراژدی ارابه‌های مرگ ایرانیان است و بیشتر از چنگیزخان مغول ایرانیان را کشته اند و تاکنون کسی را یارای مقابله با آن‌ها نبوده است.
انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی/ ارابه‌های مرگ بیشتر از چنگیزخان مغول ایرانیان را کشته‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

سارا فلاحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: داستان بازی خودروسازان با امنیت خاطر مردم و با بیت المال، داستان عجیب و غریبی نیست. از دولت پنجم به بعد، خوی اشرافی گری در بسیاری از خواص رخنه کرد و آن‌ها به جای حفاظت از میراث انقلاب، آن را سهم الارث پدران خود دانستند و امروز پشت مافیا‌های خودرو هستند و حتی نهاد‌های بالادستی را دچار اشتباه محاسباتی کردند.

نماینده ایلام در مجلس با اشاره به کیفیت پایین خودرو‌های تولید داخل افزود: طنز تلخ خودروی ملی که بیشتر شبیه تراژدی ارابه‌های مرگ ایرانیان است را به خورد مردم دادند و در حالی که بیشتر از چنگیزخان مغول از ایرانیان کشته اند، اما تاکنون کسی را یارای مقابله با آن‌ها نبوده و نیست و حتی دولت‌های مختلف را بلعیده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به نظرم تنها راه نجات مردم ایران از دست این قماربازان اقتصادی و رانتخواران سیاسی، احیای گردان‌ها و لشکر‌های مخلص دوران دفاع مقدس مانند گردان‌های حر، کمیل، حنظله و لشکر‌های محمد رسول الله (ص) و عاشورا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
23
اگر واقعا نگران این موضوع هستین دسته جمعی استعفا بدین تا نیروهای کارآمد و متخصص اوضاع رو جمع و جور کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
26
گردان دفاع مقدس چیه. .... از اختیارات قانونی مجلس استفاده کنید این... جلب توجه ها چه دردی از مردم برطرف می کنه. چهل ساله همین ..رو می شنویم خسته شدیم دیگه. ...عمل کنید.
ازخودگذشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
24
نیاز به لشکر کشی نیست،فقط شما قانون واردات خودرو بدون انحصار،بدون محدودیت و بدون گمرکی رو برای 5 سال تصویب کنید مافیا خودش از بین میره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین