کد خبر: ۷۷۰۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

دیدار امیر عبداللهیان با سفرای ایران در عراق، سنگاپور و روسیه

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از روند مناسبات رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه ارائه کرد.
دیدار امیر عبداللهیان با سفرای ایران در عراق، سنگاپور و روسیه
آفتاب‌‌نیوز :

سفرای ایران در عراق، سنگاپور و روسیه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کردند.

محمد کاظم آل صادق سفیر جدید فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در عراق در آستانه عزیمت به محل ماموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

امیر عبداللهیان در این دیدار با اشاره به اهمیت مناسبات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق به عنوان دو کشور مهم در منطقه، در زمینه گسترش و تحکیم مناسبات فیمابین در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، مبادلات مردمی و دیگر ابعاد روابط، توصیه های لازم را ارائه کرد.

در ادامه بهنام بلوریان سفیر ترددی جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور در آستانه عزیمت دوره ای به محل ماموریت، با وزیر امور خارجه دیدار کرد.

امیر عبداللهیان در این دیدار، اهمیت روابط دو کشور در حوزه های مختلف خصوصا همکاری های اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و توصیه های لازم در زمینه فراهم ساختن خدمات مناسب کنسولی به ایرانیان مقیم سنگاپور را ارائه کرد.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه نیز در دیدار با امیر عبداللهیان گزارشی از روند مناسبات رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه را ارائه کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار اهمیت روابط دو کشور در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و در ابعاد دو جانبه، منطقه ای و بین المللی را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت اجرایی شدن توافقات فیمابین دو کشور و استفاده از ظرفیت های موجود خصوصا در بخشهای اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین