کد خبر: ۷۷۲۲۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
استقلال استحقاق قهرمانی را داشت

رحمتی: چرا باید اینقدر گرانی باشد؟/ این وضعیت مردم اصلا قابل توجیه نیست

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیمی که در بیست و هفت دیدار خود شکست نمی‌خورد قطعا استحقاق رسیدن به قهرمانی را دارد.
رحمتی: چرا باید اینقدر گرانی باشد؟/ این وضعیت مردم اصلا قابل توجیه نیست
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمهدی رحمتی بعد از پایان بازی استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: قهرمانی تیم فوتبال استقلال را تبریک می‌گویم. واقعا در این شرایط که مردم اوضاع بد اقتصادی دارند این قهرمانی برایشان خوشحالی آورد. چرا باید اینقدر گرانی باشد و مردم تحت فشار قرار بگیرند. این وضعیت مردم اصلا قابل توجیه نیست.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: جلوی تیم قهرمان ایران به این خوبی بازی کردیم. البته برای این دیدار چهار بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم، اما آن‌هایی که حضور داشتند نمایش خوبی داشتند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه نتایج بهتری را رقم بزنیم.

رحمتی در مورد تشکیل تونل قهرمانی بازیکنانش در ابتدای بازی نیز گفت: به نوعی دنبال تقدیر از قهرمانی استقلال بودیم. چرا باید همیشه دنبال درگیری و توهین باشیم. من با استقلال سال‌ها خاطرات خوب دارم.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی‌پوشان مستحق قهرمانی در لیگ بیست و یکم بودند گفت: تیمی که ۲۷ بازی را نمی‌بازد حتما استحقاق قهرمانی را دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین