کد خبر: ۷۷۲۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

کار سخت تیم ملی والیبال نشسته

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: با توجه به این که در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان بوسنی، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس توزیع می‌شود، کار سختی برای تکرار قهرمانی و کسب سهمیه خواهیم داشت.
کار سخت تیم ملی والیبال نشسته
آفتاب‌‌نیوز :

هادی رضایی، اظهار کرد: با توجه به لغو بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در حال حاضر تمام برنامه‌ریزی خود را معطوف مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در بوسنی کردیم تا حضور پرقدرتی در این مسابقات داشته باشیم.

او گفت: در مسابقات قهرمانی جهان به دلیل این که سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تنها به دو تیم قهرمان و نایب قهرمان اختصاص پیدا می‌کند، از اهمیت بالایی برخوردار است و ما ضمن حفظ عنوان قهرمانی باید سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ را نیز در این مسابقات کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان درباره وضعیت تیم ملی خاطرنشان کرد: با توجه به این که مدت یک ماه است سرمربیگری تیم را برعهده گرفتم، تیم از نظر آمادگی بدنی و فنی در شرایط ایده‌الی قرار ندارد و باید تا مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه در بوسنی برگزار می‌شود به سختی کار کنیم تا بازیکنان به آمادگی مطلوب برسند.

رضایی پیرامون این پرسش که لغو بازی‌های پاراآسیایی آیا تاثیری در افت عملکرد بازیکنان داشت یا خیر؟ اظهار کرد: هیچ تاثیری بر روی کارایی بازیکنان والیبال نشسته نداشت، زیرا هدف گذاری اصلی ما مسابقات قهرمانی جهان بود و سعی داریم بهترین تیم خود را برای این تورنمنت آماده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ترکیب اصلی تیم اعزامی به قهرمانی جهان چه زمانی مشخص می‌شود؟ افزود: تا زمان اعزام تیم به مسابقات قهرمانی جهان وضعیت هیچ بازیکنی برای اعزام به این تورنمنت مهم مشخص نیست و درست یک هفته مانده به این مسابقات، بهترین و آماده‌ترین بازیکن برای دعوت به تیم ملی و اعزام به قهرمانی جهان تعیین خواهد شد.

رضایی در پایان زمان برگزاری اردوی بعدی تیم ملی را بعد از تعطیلات ۱۵ خرداد عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین