کد خبر: ۷۷۳۲۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تبلیغات

خرید آنلاین لباس از پاساژ‌های تهران

امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند خرید‌های خود را آنلاین انجام دهند تا در انرژی و وقت خود صرفه جویی کنند. از طرفی آنلاین شاپ‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که هر روز نیز تعدادشان بیشتر می‌شود، با ارائه آسان خدمات و ارسال لباس به درب منزل، افراد را بیش از پیش تشویق به خرید اینترنتی می‌کنند.
خرید آنلاین لباس از پاساژ‌های تهران
آفتاب‌‌نیوز :

رفتن به مراکز خرید و پاساژ گردی یکی از بهترین سرگرمی‌ها و تفریحات برای افراد، به خصوص خانم‌ها می‌باشد. دیدن مغازه‌های مختلف، رفتن به کافه‌های دنج و زیبا و رستوران‌های متعددی که در مراکز خرید مختلف تهران واقع شده‌اند، لذت این گردش را دو چندان می‌کند. پاساژ‌ها و مراکز خرید، فروشگاه‌های بسیاری دارند که به عرضه و فروش لباس مشغول هستند. امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند خرید‌های خود را آنلاین انجام دهند تا در انرژی و وقت خود صرفه جویی کنند. از طرفی آنلاین شاپ‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که هر روز نیز تعدادشان بیشتر می‌شود، با ارائه آسان خدمات و ارسال لباس به درب منزل، افراد را بیش از پیش تشویق به خرید اینترنتی می‌کنند. اما سوال اینجاست که چگونه می‌توانیم به همه فروشگاه‌های آنلاین دسترسی داشته باشیم و از آن‌ها خرید کنیم؟

سایت مشتری پسند این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده که به صورت آنلاین و به طور مستقیم از خود فروشگاه‌ها خرید انجام دهید و از خرید خود لذت ببرید. در این نوشته قصد داریم برخی از پاساژ‌های تهران مانند پاساژ تهرانی که مختنص لباس‌های مجلسی است را به شما عزیزان معرفی کنیم تا به آن‌ها سر بزنید و خریدی لذت بخش داشته باشید.

پاساژ کوروش

این پاساژ مجتمعی بزرگ و زیبا در غرب تهران است که شهرت بسیاری پیدا کرده است و معروف‌ترین پاساژ تهران محسوب می‌شود. مجتمع کوروش در ۱۸ طبقه ساخته شده است که ۷ طبقه آن به پارکینگ اختصاص دارد. واحد‌های تجاری، سینما، شهر بازی، کافی شاپ و فود کورت همه و همه را می‌توانید در پاساژ کوروش پیدا کنید. این مرکز خرید برند‌های مختلفی از قبیل ریباک، آدیداس، اسکچرز، اورسی، پوما، سرجیو و ... را در فروشگاه‌های مختلفش عرضه می‌کند. در مجتمع کوروش انواع و اقسام اجناس را مشاهده خواهید کرد، از طلا و موبایل گرفته تا لوازم آشپزخانه، زیور آلات، کیف، کفش و لباس، همه مدل و سبکی در این پاساژ پر زرق و برق به فروش می‌رسد.

مرکز خرید روشا

پاساژ روشا اولین پاساژ در ایران است که در آن از مغاره خبری نیست و به سبک دپارتمان استور طراحی شده است. این مرکز خرید هفت دپارتمان مجزا برای اجناس مختلف دارد و افراد می‌توانند بدون رفتن به مغازه‌های مختلف تمام کالا‌ها را یک جا ببینند و خرید کنند. در این پاساژ کالا‌های متعددی از قبیل انواع لباس‌های مجلسی و پوشاک زنانه، لوازم ورزشی، لباس‌های مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی، ساعت و زیور آلات و ... به مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین دارای رستوران‌ها و کافه‌های بی نظیری است که رفتن به آن‌ها خالی از لطف نیست.

پاساژ روشا

پاساژ ارگ

این پاساژ بسیار زیبا و دیدنی است و در منطقه تجریش قرار گرفته است به طوری که در هر قسمت از میدان تجریش که قرار بگیرید، این ساختمان را خواهید دید. مرکز خرید ارگ دارای ۱۰ طبقه است که ۵ طبقه آن به پارکینگ اختصاص یافته و ۵ طبقه دیگر آن واحد‌های تجاری می‌باشد. نور پردازی این پاساژ شب‌ها بسیار چشم نواز است و نمای دلنشینی دارد. اجناس مختلفی از جمله عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، لباس مجلسی، کت و شلوار، کیف، کفش، ساعت، موبایل، طلا و جواهر و ... در این مرکز خرید بزرگ عرضه می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مرکز خرید را از دست ندهید.

مرکز خرید ایران مال

مرکز خرید ایران مال یکی از مجتمع‌هایی است که در سال‌های اخیر مثل بمب صدا کرد و خیلی جنجالی شد. این پاساژ بزرگ و لاکچری طیف وسیعی از خدمات و تفریحات مختلف را پوشش داده است و همچنان در حال تکمیل شدن است. رستوران‌های بزرگ، فودکورت، پردیس سینمایی و ورزشگاه‌های چند منظوره از امکانات و تفریحات مرکز خرید ایران مال به شمار می‌روند. ایران مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خاور میانه و جهان می‌باشد و در این بازار بزرگ هر چه که بخواهید می‌توانید پیدا کنید. جواهرات و زیور آلات، لوازم خانگی و الکترونیکی، پوشاک و لوازم ورزشی، کفش و محصولات چرمی و لوازم دکوری منزل از کالا‌های بی شماری است که در این مرکز خرید بزرگ عرضه می‌شود.

مرکز خرید سمرقند

مرکز خرید سمرقند از قدیمی‌ترین مراکز خرید واقع در غرب تهران و محله جنت آباد است که جزء اولین پاساژ‌های تهران به شمار می‌آید. در پاساژ سمرقند انواع کالا‌های با کیفیت و لوکس، با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. این فروشگاه که حالا دیگر سنی از آن گذشته کم کم رنگ و بوی خود را بین جوانان از دست داده و جای خود را به پاساژ‌ها و مراکز خرید مجلل و تازه ساخت داده بود. اما اخیرا با یک سری اقدامات مدیریت این پاساژ، سمرقند جانی تازه گرفته و تبدیل به مجتمعی زیبا و امروزی شده است. انواع خوشمزه جات، سرگرمی‌های مختلف و ورزش در کنار فروشگاه‌های آن خود نمایی می‌کنند و افراد را تشویق به پاساژ گردی در این مجتمع می‌کنند.

مراکز خریدی مانند پاساژ تندیس، قائم، مرکز خرید الهیه، سام سنتر، اطلس مال، الماس، بام لند، میلاد نور، آرن، رویال و ده‌ها پاساژ دیگر که در تهران وجود دارند و پر از کالا‌های جذاب و نیاز‌های افراد در سطح شهر می‌باشند. همه این پاساژ‌ها در سایت مشتری پسند به صورت آنلاین فعالیت دارند و شما می‌توانید فقط با یک کلیک هر خریدی از هر فروشگاهی که دلتان می‌خواهد به صورت آنلاین انجام دهید و از خرید خود لذت ببرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین