کد خبر: ۷۷۸۰۲۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
روحیه جنگندگی را در تمام مسابقات حفظ خواهیم کرد

ساپینتو: خواب سرمربیگری استقلال را می‌دیدم! / می‌خواهم ۴ قهرمانی برای استقلال بیاوم

سرمربی جدید استقلال از توافق با این تیم صحبت کرد.
ساپینتو: خواب سرمربیگری استقلال را می‌دیدم! / می‌خواهم ۴ قهرمانی برای استقلال بیاوم
آفتاب‌‌نیوز :

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست معارفه خودش اظهار داشت: وقت بخیر، اول از همه تشکر میکنم. از آقای آجورلو که من را به باشگاه استقلال دعوت کردند و خیلی خوشحالم که اینجا هستم یکی از بزرگترین تیم‌های جهان، نزدیک به ۴۰ میلیون هوادار تیمی که همیشه برای برنده شدن عادت دارد و همینطور که فصل گذشته قهرمان لیگ شد و پی در پی پیروز شد.

وی افزود: همیشه رویای اینجا بودن را داشتم و می‌توانم بگویم که یکی از بهترین لحظات و تجارب زندگی من بوده و امیدوارم یک قهرمانی دیگر را کنار هم رقم بزنیم. از اینجا به همه شما می‌گویم که همیشه روحیه جنگنده بودن را در همه مسابقات حفظ خواهیم کرد. از اینجا هم به تیم استقلال، کادرفنی و تیم و آقای فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال عنوان کرد: یک کار خارق العاده انجام دادند بازی‌های زیادی از تیم دیدم و باید باز هم ببینم. این را باید بگویم که دلیل پیروزی استقلال کیفیت بازیکنان است و خیلی منسجم در دفاع عمل می‌کردند و به عنوان یک خانواده کنار هم می‌جنگند. رقابت خیلی پرفشاری بود، هیچ باختی نداشتند، خیلی فصل عالی‌ای را سپری کردند.

ساپینتو عنوان کرد: این یک روند است که باید برای ادامه طی کنیم. برای سال بعد باید تکرار کنیم. مسئولیت خطیری به گردن ماست و همه تلاش می‌کنند که قهرمان شوند. مطمینا برابر ما جنگنده‌تر عمل خواهند کرد. باید بیشتر از همیشه آماده باشیم و حس جنگندگی را از آنی که بوده بیشتر کنیم. باید به همه بگوییم که دلیل پیروزی ما لیاقت بوده و توانایی داریم که پیروز باشیم. باید به همه نشان بدهیم که این روند را باید ادامه بدهیم. این چالشی است که تیم ما در پیش رو دارد.

وی در ادامه گفت: وقتی که بازیکنان برای روز اول می‌آیند باید خیلی عصبانی باشند که بخواهیم برنده باشیم و این روند را ادامه بدهند. مزه قهرمانی را چشیده اند و این خیلی دلچسب است و نمی‌خواهیم آن را از دست بدهیم. همانطور که گفتم همه ما می‌دانیم که چالش خیلی بزرگی پیش رو داریم و همانطور که با آقای مدیرعامل صحبت کردم از من نخواهید که کار خاصی انجام بدهم و فقط میخواهم برای استقلال ۴ قهرمانی بیاورم.

ذهنیت همه ما یکی است و دوست نداریم که بازنده باشیم. این ذهنیتی که دوست دارم با آن کار کنم و ادامه بدهم. چیزی که همیشه از خودم خواستم و بعد از دیگران این بوده و امیدوارم یک جو صمیمی در تیم حاکم شود و این جو باقی بماند. فقط و فقط به خاطر همین جو می‌توانیم قهرمانی‌ها را رقم بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین