کد خبر: ۷۷۹۰۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

انتقاد شدید قالیباف از سوپر انقلابی‌ها: هیچ کاری برای انقلاب نکرده‌اند، ولی از همه طلبکارند

هر کسی که یک دیکته‌ای نوشته، ممکن است غلطی هم نوشته، ایراد می‌گیرد که «آقا چرا یک غلط داری؟». خب، تو که هیچ غلطی نکرده‌ای و عمر خودت را تباه کرده‌ای! حداقل تو حق نداری به اسم انقلاب حرف بزنی.
انتقاد شدید قالیباف از سوپر انقلابی‌ها: هیچ کاری برای انقلاب نکرده‌اند، ولی از همه طلبکارند
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس مجلس گفت: بنا نیست ما تنبلی کنیم، دهانمان را باز کنیم، هر حرف نپخته‌ای را به زبان بیاوریم و اسم خودمان را بگذاریم انقلابی.

محمدباقر قالیباف اظهار کرد: امام فرموند بهشتی یک ملت بود. واقعاً این شخصیت بی‌نظیر بود. فهمیدند چه کسی را از امام بگیرند. شهید بهشتی می‌گوید: «هیچ تبلیغی برای اسلام به اندازۀ ساختن یک جامعۀ کوچک نمونۀ اسلامی نمی‌تواند نافذ و مؤثر باشد. سخن‌گفتن بس است، عمل کنید. تنها سخنی بگویید که راه‌گشای عمل باشد. شعار و شعورمان باید با شعار راستین اسلام یعنی عمل صالح سازندۀ اسلامی مزین و آراسته باشد تا بتواند ما را به جلو ببرد.

وی در ادامه افزود: بنا نیست ما تنبلی کنیم، دهانمان را باز کنیم، هر حرف نپخته‌ای را به زبان بیاوریم و اسم خودمان را بگذاریم انقلابی. به قول حضرت آقا، سوپرانقلابی. بعضی‌ها را نگاه می‌کنیم، هر چه نگاه می‌اندازیم که چه کرده؟ هیچ نکرده. ولی از همه هم طلبکار است. هر کسی هم که یک دیکته‌ای نوشته، ممکن است غلطی هم نوشته، ایراد می‌گیرد که «آقا چرا یک غلط داری؟». خب، تو که هیچ غلطی نکرده‌ای و عمر خودت را تباه کرده‌ای! حداقل تو حق نداری به اسم انقلاب حرف بزنی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین