کد خبر: ۷۷۹۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

این خودرو‌ها گران شدند/ آخرین قیمت سمند، رانا، دنا و پژو

پرتیراژ‌های ایران خودرو امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۱ به رشد قیمت خود در بازار ادامه دادند و با رشد یک میلیون تومانی قیمت در بازار عرضه شدند.
این خودرو‌ها گران شدند/ آخرین قیمت سمند، رانا، دنا و پژو
آفتاب‌‌نیوز :

رصد بازار نشان دهنده آن است که رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار در حالی رقم خورد که امروز دلار دربازار افت قیمت قابل توجهی داشت، ‌ اما بازار خودرو با توجه به نتایج مذاکرات دوحه به روند افزایشی خود ادامه دادند و امروز هم با افزایش قیمت در بازار عرضه شدند.

روز گذشته بازار خودرو افزایش یک تا چهار میلیون تومان در بازار را تجربه کرد، اما امروز این روند کمی تعدیل شد و بازار خودرو به افزایش یک میلیونی قیمت بسنده کرد و تنها بر موضع افزایشی خود در بازار مقاومت کرد.

فعالان بازار خودرو همچنان بر این نکته تاکید می کنند تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار موجب شده تا بازار خودرو این روزها در رکود به‌سر ببرد و خبری از مشتری در بازار نباشد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷ » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی»، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند امروز «سمند LX» در بازار رکورد رشد قیمت در بازار رشد یک میلیونی داشت و ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد، «سمند LX با موتور EF۷» هم رشد یک میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۳۵۴ میلیون تومان رسید. اما «سمند سورن پلاس» هم امروز ۳۵۸ میلیون تومان در بازار قیمت خورد تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا معمولی» هم با افزایش یک میلیونی ۴۰۱ میلیون تومان در بازار عرضه شد، اما «رانا پلاس» تغییر قیمتی نداشت و ۳۰۸ میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت خانواده ۲۰۷ امروز هم رشد قیمت داشت و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند. با این شرایط «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار ۳۹۹ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» هم ۴۰۶ میلیون تومانی شد و رشدی یک میلیونی تومانی در بازار داشت.

این خودرو‌ها گران شدند/ آخرین قیمت سمند، رانا، دنا و پژو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین