کد خبر: ۷۸۰۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
دادستان: فردی که بدنبال اختلاف بین ایران و عراق بود، دستگیر شد

تکذیب تجاوز جنسی به کامیونداران ایرانی در عراق/ یک نفر بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
تکذیب تجاوز جنسی به کامیونداران ایرانی در عراق/ یک نفر بازداشت شد
آفتاب‌‌نیوز :

شهرام کرمی در این رابطه اظهار کرد: اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن فردی با هدف ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و عراق، ادعا می کند که کامیون داران ایرانی در کشور عراق مورد تجاوز قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: باتوجه به بررسی های بعمل آمده و کذب بودن این ادعا، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و سربازان گمنام امام زمان(عج) شخص مورد نظر را شناسایی، تحت رصد و دستگیر کردند و در حال حاضر تحت قرار بازداشت و بازجویی قرار گرفته است.

دادستان کرمانشاه به اقرار این فرد مبنی بر کذب بودن ادعاهایش اشاره کرد و گفت: طبق شواهد احتمالا این فرد با شبکه ها و رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در ارتباط باشد.

به گفته این مسئول قضایی در کرمانشاه، بازجویی از این فرد کماکان ادامه دارد و تاکنون سه نفر دیگر هم در این رابطه دستگیر شده اند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مسئولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ایشان در این نشست خواستار جدی گرفتن مسئله نشر اکاذیب در فضای مجازی شدند و در این راستا و باتوجه به پیامدهای منفی این موضوع در جامعه، به شدت با انتشار دهندگان کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین