کد خبر: ۷۸۱۹۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

محمدی: اشتغال کرامت‌محور و پایدار، مبنای مدیریت زندان‌ها باشد

رئیس سازمان زندان‌ها از مراکز تأمینی و تربیتی استان خراسان رضوی بازدید و تأکید کرد: نگاه به کانون‌های اصلاح و تربیت باید حمایتی و متناسب با جامعه هدف و درعین حال توأم با مهر و عطوفت باشد.
محمدی: اشتغال کرامت‌محور و پایدار، مبنای مدیریت زندان‌ها باشد
آفتاب‌‌نیوز :

غلامعلی محمدی در جریان سفر به خراسان رضوی، از مراکز تأمینی و تربیتی این استان بازدید کرد و در نشست‌هایی به گفت‌وگو با مقامات قضایی استان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمدی در بازدید از کانون اصلاح و تربیت مشهد و پس از بازبینی از این مرکز و گفت‌وگو با مددجویان، اظهار کرد: نگاه مدیران و سیاستگذاران به کانون‌های اصلاح و تربیت، باید حمایت‌محور و متناسب با نوع جامعه هدف یعنی نوجوانان و جوانان، توام با مهر و عطوفت باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها افزود: ارائه خدمات و تدوین برنامه‌های تربیتی در کانون اصلاح و تربیت باید مبتنی بر اصول تربیتی نوجوانان باشد تا اثرگذاری مطلوب خود را برجای بگذارد.

وی همچنین در ادامه سفر به استان خراسان رضوی، از مرکز اشتغال و حرفه‌آموزی جدید زندان مرکزی مشهد که در هفته قوه قضائیه به بهره‌برداری رسید نیز بازدید کرد و یادآور شد: توسعه فضاهای استاندارد اسکان، اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان متناسب با اولویت‌های سازمانی است. اشتغال کرامت‌محور و پایدار باید مبنای سیاست‌های مدیریتی در زندانبانی قرار گیرد.

محمدی در ادامه این سفر یک‌روزه به خراسان رضوی، با رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها از تعامل موثر و سازنده مجموعه قضایی استان با زندان‌ها قدردانی کرد و گفت: همگرایی و هم‌افزایی مراجع قضایی با زندان‌ها، عامل اصلی در پیشبرد اهداف و تکالیف نظام زندانبانی است. بنابراین در مسیر انجام مأموریت‌های حمایتی، اصلاحی و تربیتی جاری در زندان‌ها، قطعا همراهی و تعامل قضایی راهگشا خواهد بود.

صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در ادامه مبانی فکری و عملی مجموعه زندان‌های خراسان رضوی را در مسیر توسعه خدمات زندانبانی، مبتنی بر سیاست‌ها و اولویت‌های دوره تحول قضایی دانست و بر لزوم همراهی مجموعه قضایی استان با زندان‌ها تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین