کد خبر: ۷۸۲۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

بیانیه مشترک حزب الله و جنبش أمل

​رهبران حزب الله و جنبش أمل بیانیه مشترکی را درباره تشکیل دولت و تحولات محلی و منطقه‌ای صادر کردند.
بیانیه مشترک حزب الله و جنبش أمل
آفتاب‌‌نیوز :

رهبران حزب الله لبنان و جنبش أمل در بیانیه‌ای اعلام کردند: در سایه وخامت بحران‌ها همگان باید به مسئولیت‌های ملی، انسانی و اخلاقی خود عمل کنند.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، دو طرف بر تسریع در تشکیل دولت تأکید و اعلام کردند: این مسئله پیامد مثبتی برای حل بحران دارد. ما به حمایت از مردم ادامه می‌دهیم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی‌کنیم.

دو طرف از دستگاه‌های امنیتی و قضایی لبنان خواستند به نقش خود و افزایش تلاش‌هایشان برای ممانعت از لطمه خوردن به امنیت و جان مردم عمل کنند.

در این بیانیه آمده است: حل پرونده تعطیلی ادارات و مراکز دولتی و تأمین خواسته‌های کارکنان برای ادامه فعالیتشان ضروری است چراکه ادامه این مسئله فلج شدن کشور و تعطیلی زندگی مردم است.

در این بیانیه که به مناسبت سالروز تجاوز اسرائیل علیه لبنان در سال ۲۰۰۶ صادر شد، آمده است: ما مجددا بر هویت جنایتکارانه دشمن تأکید می‌کنیم که امام موسی صدر بر آن تأکید کرده و اسرائیل را شر مطلق و تعامل با آن را حرام دانسته بود. تلاش‌های خبیثانه برای بهبود وجهه دشمن و عادی سازی روابط با آن مشارکت در تجاوز علیه ما و کشورمان و تمام ملت‌های منطقه است. این دشمنی که روزانه به هدف قرار دادن کشور ما و تجاوز زمینی، هوایی و دریایی ادامه می‌دهد به ویژه هدف قرار دادن منابع نفتی ما باید با تمام ابزارهای ممکن و استفاده از تمام امکانات و در رأس آن مقاومت مقتدر با آن مقابله کرد.

در این بیانیه بر وحدت و ارتباط و هماهنگی دائم در تمام زمینه‌ها برای پیگیری تحولات مختلف تأکید شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین