کد خبر: ۷۸۳۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

دستگیری ۱۰ متهم اصلی سرقت‌های خیابانی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری ۱۰ متهم به سرقت‌های خیابانی در مشهد خبر داد.
دستگیری ۱۰ متهم اصلی سرقت‌های خیابانی در مشهد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین دهقان‌پور اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح ضربتی تشدید مقابله با سرقت توسط کلانتری‌های احمدآباد، کوی پلیس، بانوان و پاسگاه انتظامی فردوسی مشهد به اجرا در آمد. تیم‌های تجسس کلانتری احمدآباد مشهد در ماموریت ضربتی با پیگیری سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو ۲ عامل اصلی این پرونده را چهره‌زنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی متهمان را در حال ارتکاب سرقت دستگیر و در تحقیقات اولیه تاکنون از هشت فقره سرقت رمزگشایی کرده‌اند.

وی افزود: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۴ کوی پلیس مشهد نیز در این طرح ضربتی سه تن از عاملان اصلی پرونده سرقت خودروهای سواری را دستگیر و با کشف یک دستگاه خودروی پراید مسروقه مقادیری اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان سابقه‌دار را کشف کردند.

دهقان‌پور گفت: تیم‌های تجسس پاسگاه انتظامی فردوسی نیز در پیگیری پرونده سرقت‌های سریالی محدوده روستای عسکریه مشهد یکی از متهمان اصلی را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: این متهم تا کنون به ۴۰ فقره سرقت از خودرو، خانه‌های مسکونی و باغ‌ویلاها اعتراف کرده و تحقیقات گسترده در این رابطه ادامه دارد.

۵ زن سابقه‌دار متهم سرقت‌های خیابانی در مشهد

دهقان‌پور بیان کرد: یکی از پرونده‌های مهم در اجرای این طرح ضربتی پیگیری دستبردهای سریالی وسایل همراه مسافران اتوبوس‌های شهری و همچنین دستبرد به کیف شهروندان در اماکن شلوغ و پرتردد بود که بررسی‌های اولیه نشان می‌داد عاملان این سرقت‌ها پنج زن جوان هستند.

به گزارش روابط عمومی پلیس خراسان رضوی وی افزود: پلیس در این عملیات ضربتی پنج زن که دارای سوابق کیفری هستند را در چهار مرحله هنگام ارتکاب سرقت دستگیر و هفت دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه را نیز کشف کرد. توجه به هشدارهای بازدارنده از سرقت‌ها که در توصیه‌های پلیسی بارها ارائه شده، می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از سرقت‌ها داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین