کد خبر: ۷۸۳۳۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

رئیس دومای روسیه: بایدن خواستار طولانی شدن "عملیات نظامی" در اوکراین است

رئیس دومای روسیه امروز (پنجشنبه) گفت که جو بایدن برای اینکه در قدرت باقی بماند، نیاز دارد تا «عملیات نظامی» در اوکراین ادامه یابد، اما این در حالیست که این کشور اروپای شرقی خود در آستانه ویرانی است.
رئیس دومای روسیه: بایدن خواستار طولانی شدن
آفتاب‌‌نیوز :

«ویاچسلاو ولودین»، رئیس دومای روسیه امروز (پنجشنبه) در کانال تلگرامی خود نوشت: «مسئله اوکراین در انتخابات میان‌دوره‌ای ماه نوامبر آمریکا در کانون توجه قرار خواهد گرفت. همچنین جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به فردی بدل شده که می‌خواهد تا آخرین اوکراینی این جنگ را ادامه دهد و هرکاری کرده است تا از ایجاد صلح در دونباس جلوگیری کند.»

به گزارش خبرگزاری تاس، وی افزود: برای بایدن حفظ اکثریت در کنگره ضروری و مهم است زیرا در غیر این صورت ممکن است با استیضاح مواجه شود و یا اینکه نتواند در انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی شرکت کند.

رئیس دومای روسیه در ادامه نوشت: «بایدن نیاز دارد تا این اقدامات نظامی در اوکراین ادامه یابد تا بدین ترتیب بتواند در قدرت بماند. او راهی جز این ندارد و این در حالیست که اوکراین حاکمیت خود را از دست داده و در آستانه ویرانی است. جو بایدن تمام دنیا را به سمت درگیری مسلحانه و بحران اقتصادی می‌کشاند.»

ولودین در پایان نوشت: «تورم در ایالات متحده طی ۴۰ سال گذشته به بالاترین حد خود رسیده و همچنین افزایش قیمت‌ها در اتحادیه اروپا به بالاترین حد رسیده است. آیا واقعا دفتر ریاست‌جمهوری بایدن ارزش این فداکاری‌ها را دارد؟»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین