کد خبر: ۷۸۵۰۵۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

حزب الله اطلاعات کاملی از فعالیت‌های دریایی اسرائیل دارد

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از کارشناسان آگاه اعلام کرد: حزب الله لبنان اطلاعات کاملی از فعالیت‌ها و شناور‌های دریایی رژیم صهیونیستی، مشخصات و تعداد نیرو‌های مستقر روی آن‌ها دارد.
حزب الله اطلاعات کاملی از فعالیت‌های دریایی اسرائیل دارد
آفتاب‌‌نیوز :

کارشناسان آگاه روز یکشنبه در گفت و گو با اضافه کردند: شناورها و تاسیسات دریایی رژیم صهیونیستی همواره به شکل تصویری و یا اهداف حرارتی و راداری در تیررس مقاومت بوده و هستند.

آن ها افزودند: تصاویری که ستاد رسانه و اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان منتشر کرد، از دریچه دوربین حرارتی و پیشرفته متعلق به یک سلاح موشکی گرفته شده است که می تواندی روی اهداف دریایی قفل کند.

به گزارش شبکه المیادین، این کارشناسان بیان کردند: این ویدیو نشان داد که برای تصویر برداری از شناورهای متجاوز نیاز به پهپاد ندارد و این تسلط اطلاعاتی حزب الله، سخن سید حسن نصرالله را در باره اینکه پهپادهای ارسالی به سوی میدان گازی کاریش فقط برای نشان دادن توان درگیری بود را ثابت می کند.

این منابع آگاه اضافه کردند: این ویدیو نشان می دهد که مقاومت بر تمام مساحت دریایی حضور اشغالگران اسرائیلی مسلط است.

کارشناسان گفتند: انتشار این فیلم در این زمان، نه تنها برای ارسال یک پیام نظامی بلکه با هدف ارسال پیام های سیاسی نیز بود.

همزمان با جلسه فوق العاده امروز یکشنبه کابینه رژیم صهیونیستی و ورود میانجی آمریکایی به بیروت برای بحث درباره موضوع ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی، مقاومت اسلامی لبنان در پیامی ویدئویی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اهداف این رژیم در تیررس مقاومت قرار داد و نباید وقت کشی کند.

ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان این ویدئو را منتشر کرد که تصاویر و مختصات کشتی ها و سکویهای استخراج نفت و گاز در ساحل فلسطین اشغالی و اطلاعاتی درباره آن را نشان می دهد.

شبکه المنار لبنان با انتشار این ویدئو پیام آن به دشمن اسرائیلی را "در تیررس (هستید) ... بازی با زمان سودی ندارد"، اعلام کرد.

درپی تهدیدهای اخیر حزب الله لبنان و تاکید بر حق این کشور در بهره برداری از منابع نفتی و گازی خود در منطقه مورد مناقشه دریایی با فلسطین اشغالی، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی قرار است امروز یکشنبه جلسه‌ای فوق‌العاده را برای بررسی آخرین تحولات مرتبط با میدان گازی "کاریش" واقع در این منطقه برگزار کند.

حزب الله لبنان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین