کد خبر: ۷۸۵۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

جشن قهرمانی استقلال چه زمانی برگزار می‌شود؟

در حالی که پیش از این قرار بود جشن قهرمانی باشگاه استقلال پیش از شروع مسابقات لیگ برتر برگزار شود این موضوع به زمان دیگری موکول شد.
جشن قهرمانی استقلال چه زمانی برگزار می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

پس از پایان آخرین بازی تیم استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر در تاریخ نهم خرداد (مقابل نفت مسجدسلیمان) جشن قهرمانی استقلالی‌ها در استادیوم آزادی با حضور تماشاگران شان برگزار شد. پس از آن مدیران باشگاه وعده دادند در ماه‌های بعد و پیش از شروع لیگ برتر مراسمی تحت عنوان جشن باشگاه استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر را برگزار کنند.

در این حد فاصل وقوع اتفاقات تلخی مانند ریزش ساختمان متروپل در آبادان و کشته شدن جمع کثیری از هموطنان در این شهر، وقوع بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل که باز هم منجر به فوت و بی خانمان شدن تعدادی از هموطنانمان شد، به علاوه فرارسیدن ایام سوگواری سیدالشهداء علیه السلام و ماه محرم، باشگاه استقلال برای چندمین بار تاریخ برگزاری جشن قهرمانی اش را به تعویق انداخت.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مسئولان باشگاه در نظر دارند پس از پایان پنج هفته ابتدایی لیگ برتر و در تعطیلات پیش رو برای برپایی اردوی تیم ملی جشن قهرمانی استقلال را برگزار کنند.

ناگفته نماند؛ هنوز تاریخ دقیق این جشن مشخص نشده، ولی با توجه به برنامه ریزی سازمان لیگ، احتمالاً این جشن در اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ بازی هفته پنجم استقلال مقابل پیکان در تاریخَ سه شنبه ۱۵ شهریور و از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین