کد خبر: ۷۸۶۸۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

تمرکز مورایس روی خط دفاع سپاهان

سرمربی سپاهانی‌ها بیشتر از هر چیزی ترمیم خط دفاع تیمش را در دستور کار قرار داده است.
تمرکز مورایس روی خط دفاع سپاهان
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی توتونی درباره وضعیت سپاهانی‌ها اظهار کرد: اکنون نمی‌شود درباره عملکرد مورایس قضاوت کرد. حضور او در فوتبال ایران برای همه بسیار جذاب است اما این‌ها همه‌اش نگاه از بیرون است. تنها حقیقتی که وجود دارد این است که سپاهان باتوجه به هزینه و بودجه‌اش نگاه به قهرمانی دارد. باید صبر و حوصله داشته باشیم و در چند هفته اول عملکرد او را ببینیم و نسبت به سپاهان مدل جدید قضاوت بهتری کنیم.

او درباره تمرکز مورایس روی خط دفاع سپاهان گفت: هر تیمی چهار مدافع خوب می‌خواهد و سپاهان دو مدافعش را از دست داده بود. آنها دفاع راستشان را هم از دست دادند. جذب چند مدافع طبیعی است و گذاشتن یک مربی به صورت تخصصی برای خط دفاع می‌تواند کمک کند. البته باید ببینیم چه مربی‌ای را برای ترمیم خط دفاعی انتخاب کردند. اگر تکسیرا به عنوان مربی کار می‌کند، چندان امیدوار نیستم.

مربی پیشین سپاهان ادامه داد: در زمان حضور محرم نویدکیا مشکل دفاع سپاهان، از خط جلو بود. مشکلات خط دفاعی از خط جلو شروع می‌شد و این اشکالات باید بررسی و رفع شود. مشکل بزرگ تیم نویدکیا شکل سبک هجومی این تیم بود. زمانی که تیم توپ از دست می‌داد باید بلافاصله کار دفاعی انجام می‌شد که در این رابطه ضعف بزرگی در سپاهان وجود داشت. باید ببینیم مورایس نظرش چه چیزی است و اگر به دنبال پرسینگ است باید بهترین مدافعینش همان مهاجمانش باشند.

او درباره خط حمله سپاهان و نخریدن مهاجم گفت: این طبیعی است و شاید مورایس در ذهنش بازیکن جایگزین تعریف کرده باشد یا شاید بخواهد بدون مهاجم هدف بازی کند. باید تفکراتش را دید. سال گذشته منچسترسیتی هم بدون مهاجم هدف بازی کرد. قطعا مورایس درباره خط حمله‌اش فکر کرده است.

توتونی درباره بازی سپاهان با استقلال در هفته نخست لیگ برتر عنوان کرد: این بازی عیار سپاهان و استقلال را مشخص می‌کند. در لیگ امسال چند تیم مدعی داریم که قطعا استقلال و سپاهان بین آن‌ها قرار دارند. فولاد، گل گهر و پرسپولیس هم از مدعیان هستند و آن تیمی که به فکر قهرمانی است نباید به رقبای خودش امتیاز بدهد. تیمی که بتواند در رقابت مقابل مدعیان امتیاز از دست ندهد موفق‌تر خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین