کد خبر: ۷۸۷۵۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
تبلیغات

مراکز فروش پالت صنعتی پلاستیکی در تهران کجاست؟

پالت پلاستیکی سنگین بسیار قوی‌تر و بادوام‌تر از سایر پالت‌ها هستند و همچنین پایدارترند و رطوبت کمتری را جذب می‌کنند. این پالت‌ها نه تنها برای طولانی‌مدت در دسترس هستند، بلکه باعث صرفه‌جویی زیادی در هزینه شما می‌شوند، زیرا بسیار قوی هستند و نیازی به تعویض دائمی ندارند. آن‌ها به گونه‌ای ساخته شده اند که تمام بار‌های وارد شده در صنعت را تحمل کنند.
مراکز فروش پالت صنعتی پلاستیکی در تهران کجاست؟
آفتاب‌‌نیوز :

در نتیجه فناوری پیشرفته، بسیاری از سازمان‌ها با موفقیت از پالت چوبی به پالت صنعتی پلاستیکی تغییر مسیر داده‌اند که در مقایسه با پالت‌های چوبی سنتی، دارای قابلیت‌های بسیار بیشتر و طیف وسیع‌تری از گزینه‌ها هستند. بسیاری از تولیدکنندگان پالت پلاستیکی طیف گسترده‌ای از پالت‌های پلاستیکی را ارائه می‌دهند که به عنوان پالت صنعتی نیز نامیده می‌شوند. این پالت‌ها سازگار با محیط زیست هستند و می‌توانند چندین بار بازیافت شوند.

این پالت‌ها به دلیل ویژگی‌هایی که دارند، انتخابی عالی برای صنایع و مقاصد حمل و نقل هستند. اگر در استفاده از پالت پلاستیکی تازه کار هستید و با انواع مختلف پالت آشنا نیستید، تعداد زیادی تامین کننده پالت پلاستیکی در تهران وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای تهیه بهترین پالت ممکن استفاده کنید. بنابراین، در این مطلب اطلاعات دقیقی در مورد انواع پالت‌های پلاستیکی و همچنین فروش عمده پالت پلاستیکی ارائه خواهیم کرد.

انواع پالت صنعتی پلاستیکی

اکنون که مفهوم پالت‌های پلاستیکی چیست و برای چه مواردی استفاده می‌شود را درک کردید، بیایید به انواع مختلف آن نگاه کنیم.

پالت پلاستیکی سنگین

پالت پلاستیکی سنگین بسیار قوی‌تر و بادوام‌تر از سایر پالت‌ها هستند و همچنین پایدارترند و رطوبت کمتری را جذب می‌کنند. این پالت‌ها نه تنها برای طولانی‌مدت در دسترس هستند، بلکه باعث صرفه‌جویی زیادی در هزینه شما می‌شوند، زیرا بسیار قوی هستند و نیازی به تعویض دائمی ندارند. آن‌ها به گونه‌ای ساخته شده اند که تمام بار‌های وارد شده در صنعت را تحمل کنند.

پالت صنعتی پلاستیکی سنگین بر اساس میزان باری که می‌توانند تحمل کنند به سه بار طبقه‌بندی می‌شوند و این‌ها شامل محدوده بار استاتیک از ۶۰۰ کیلوگرم تا ۴۰۰۰ کیلوگرم، محدوده بار دینامیکی از ۵۰۰ کیلوگرم تا ۵۰۰۰ کیلوگرم و محدوده بار قفسه‌ای از ۵۰۰ کیلوگرم تا ۱۰۰۰ کیلوگرم است. اگر می‌خواهید از آن‌ها برای محصولی استفاده کنید که تحمل آن بیش از حد سنگین است، این پالت‌ها به شدت توصیه می‌شوند.

پالت پلاستیکی قابل انباشته

پالت پلاستیکی قابل انباشته یکی دیگر از پالت‌های صنعتی است. یک پالت قابل انباشته دارای یک هسته دو طرفه قوی در قسمت پایینی است که به پالت‌ها اجازه می‌دهد تا با کالا‌ها و همچنین سایر پالت‌ها دو شمع شوند. اگر به پالتی با دوام طولانی نیاز دارید، یک پالت روی هم یکی از بهترین گزینه‌ها است. همچنین تمیز کردن آن بسیار ساده است، به این معنی که هیچ عارضه‌ای ندارد.

اگر سازماندهی خوبی دارید، این پالت به شدت به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین می‌توان از آن‌ها برای محصولات خانگی و دارویی استفاده کرد.

مراکز فروش پالت صنعتی پلاستیکی در تهران کجاست؟

پالت‌های پلاستیکی تودرتو

پالت پلاستیکی تودرتو نسبت به انواع دیگر پالت‌ها راحت‌تر است. اگر می‌خواهید حمل و نقل ایمن تری برای کالا‌های خود داشته باشید، بسیار توصیه می‌شود؛ زیرا تمیز کردن آن آسان است و ماندگاری بالایی دارد. حمل و نقل شما هم تمیزتر و هم ایمن‌تر خواهد بود. اگر نگران خراب شدن آن و آسیب رساندن به محصول خود هستید، نگران نباشید. به راحتی نمی‌شکند همچنین در برابر آب مقاوم است که مزایای بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پالت‌های پلاستیکی قابل قفسه بندی

این انعطاف پذیری پالت‌های پلاستیکی قابل قفسه بندی آن‌ها را در انواع فرآیند‌های سنگین موثرتر می‌کند. این پالت‌ها برای استفاده در طیف گسترده‌ای از سیستم‌های قفسه بندی بدون پایه برای ذخیره اقلام مناسب است و پردازش و مساحت کف را به حداکثر می‌رساند. آن‌ها قابل اعتماد هستند و طوری طراحی شده اند که به راحتی و با اطمینان در سینی‌ها جمع آوری شوند.

خط تولید و تولید کننده‌های پالت صنعتی پلاستیکی

اکنون بازار رقابتی در این زمینه و بین تولیدکنندگان داخلی پالت صنعتی پلاستیکی وجود دارد. شرکت‌های مختلفی در تهران انواع پالت پلاستیکی را تولید می‌کنند، این تولیدکننده‌ها محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کنند، یکی از قدیمی‌ترین و دارای سابقه طولانی در حوزه تولید پالت صنعتی پلاستیکی می‌توان به تکین پلاست پاسارگاد اشاره کرد که امکان سفارش عمده یا خرده فروشی با توجه به ویژگی‌های مورد نظر مشتری را دارد و در اکثر شهرستان‌های بزرگ ایران نیز دارای نمایندگی هاست که خرید را برای مشتریان در سراسر ایران آسان‌تر کرده است. امروزه بیشتر از تولید کننده‌ها تعداد فروشندگان پالت می‌باشد که بازار را به تلاطم می‌کشاند و خریدار پالت را گمراه می‌کند، توصیه شرکت تکین پلاست به عنوان تولید کننده قطعات پلاستیک از جمله پالت این می‌باشد که حتما قبل از خرید مطمئن باشید که با تولید کننده ارتباط برقرار کرده اید و سپس مشاوره درست دریافت کنید.

یکی از دلایل سرگردانی خریداران پالت در انتخاب، قیمت‌های آن‌ها است، چون پالت‌ها قیمت‌های متنوعی دارند، بعنوان مثال یک پالت پلاستیکی در یک ابعاد و یک وزن میتواند ۴ قیمت متفاوت داشته باشد؛ بنابراین بهتر است ابتدا باکارخانه تولیدی تماس گرفته و اطلاعات خود را کامل کند.

مراکز فروش پالت صنعتی پلاستیکی در تهران کجاست؟

ویژگی‌های مهم در یک پالت صنعتی پلاستیکی

برخی از ویژگی‌های پالت صنعتی پلاستیکی عبارت‌اند از:

• پالت پلاستیکی برای مصارف صنعتی بیشترین کاربرد را در صنایع صنعتی و خودروسازی دارد، زیرا می‌توان از آن برای نگهداری مایعات و فلزات بدون آسیب رساندن و تغییر شکل آن‌ها استفاده کرد.

• ابعاد آن برای بهینه سازی فضای مورد استفاده در کامیون ها، کانتینرها، انبارها، ظروف نگهداری و کارگاه‌ها مناسب است.

• این محصول غیر سمی است و به دلیل مقاومت در برابر سرما و ظرفیت بار بالا برای استفاده در صنایع غذایی و همچنین در اتاق‌های سرد مناسب است.

• پالت پلاستیکی صنعتی مقاوم در برابر اسید، قلیایی، رطوبت یا خوردگی، تمیز و بهداشتی، بدون الکتریسیته ساکن، آسان برای تمیز کردن، قابل بازیافت و ... است.

• عمر طولانی ۲-۳ برابر پالت چوبی و حداکثر ۴-۵ برابر پالت چوبی در صورت استفاده دقیق و قابل بازیافت.

• رنگ‌های مختلف را می‌توان با توجه به نیاز‌های شما سفارشی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین