کد خبر: ۷۸۷۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

حق هندبال ایران حضور در فینال کشور‌های اسلامی بود

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: حق تیم ایران رسیدن به فینال بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی بود.
حق هندبال ایران حضور در فینال کشور‌های اسلامی بود
آفتاب‌‌نیوز :

وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از پایان مسابقات هندبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و کسب مدال برنز توسط ملی‌پوشان ایران اظهار کرد: قطعا ما باید در فینال این رویداد حضور پیدا می‌کردیم، اما اتفاقاتی رخ داد که مانع از رسیدن ایران به فینال شد. همه ما در تیم ملی مانند یک خانواده بزرگ هستیم که می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی هندبال ترکیه با دو باخت به مدال نقره این بازی‌ها رسید و ما با یک باخت به مدال برنز رسیدیم، اما خوب این ورزش است. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و باید بگویم آنها واقعا خوب عمل کردند.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران افزود: ما در این تورنمنت حتی بدون داشتن بازیکنان خوبی مانند سجاد استکی و پویا نوروزی‌نژاد و یا یونس آثاری که در طول بازی‌های این رویداد مصدوم بود عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم. حتی در بازی آخر با چند بازیکن محروم مقابل حریف بازی کردیم و البته در نهایت مقابل عربستان پیروز شدیم.

سرمربی تیم ملی هندبال به مسابقات قهرمانی جهان، اشاره کرد و افزود: تا رسیدن به مسابقات قهرمانی جهان فرصت کافی برای آمادگی داریم و فراموش نکنیم هر چیزی در مسابقات قهرمانی جهان امکان رخ دادن دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین