کد خبر: ۷۸۸۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

لیست خروجی استقلال مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست خروجی خود را اعلام کرد و این در حالی است که احتمال تغییر لیست پس از بازی آبی‌ها مقابل ملوان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر وجود دارد.
لیست خروجی استقلال مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در هفته جاری، یکی از تیم‌های فعال نقل و انتقالات بود؛ جایی که این باشگاه به طور رسمی از مهدی قایدی، محمدحسین مرادمند و محمد محبی رونمایی کرد و خبر از توافق با سیاوش یزدانی، مدافع فصل گذشته‌اش داد.

جذب این مهره‌ها باعث شد که استقلال در لیست بزرگسالان خود به مشکل بخورد و ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌ها تلاش کرد برای باز کردن لیست بزرگسالان خود، دست به تغییراتی در ترکیب بازیکنانش بزند و روی چند بازیکن خط قرمز بکشد.

تا اینجای کار، ارسلان مطهری، عزیزبک آمانوف و سیدمحمد حسینی جزو خروجی‌های باشگاه محسوب می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که پس از بازی مقابل ملوان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، احتمال تغییراتی در لیست خروجی وجود دارد و باید دید این این تغییرات به چه شکل اعمال خواهد شد.

از تیم فوتبال تراکتور به عنوان مشتری‌های ارسلان مطهری یاد می‌شود. همچنین تراکتوری‌ها به دنبال سیدمحمد حسینی هستند و باید دید این باشگاه این مدافع را جذب خواهد کرد یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین