کد خبر: ۷۹۵۹۵۶
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
از برباد رفتن آرزوی اسکوچیچ تا کنایه به کی‌روش

سکوت مربی سابق ایران شکست

مربی سابق تیم ملی ایران سکوتش را شکست و علیه فدراسیون ایران صحبت کرد.
سکوت مربی سابق ایران شکست
آفتاب‌‌نیوز :

ماریو تات مربی سابق تیم ملی کشورمان درباره نحو برکناری اسکوچیچ از تیم ملی ایران گلایه کرد.

دستیار اسکوچیچ در مصاحبه با شبکه «تی پورتال» کرواسی گفت: دو هفته از برکناری ما گذشته ولی هنوز متوجه چنین اقدام نشدیم. این تصمیم فدراسیون ایران برای ما ناراحت کننده بود چون ما برای رسیدن ایران به این مرحله تلاش زیادی کرده بودیم.

وی افزود: ما در شرایطی که تیم ملی ایران ناامید شده بود به آنها کمک کردیم و آنها را به جای تشکر ما را اخراج کردند. ما توضیحی برای این اقدام فدراسیون ایران نداریم. در طول مسابقات مقدماتی داستان‌های زیادی را می‌شنیدیم و یکی از این داستان‌ها هم نبود اتحاد در تیم بود.

تات به اقدام فدراسیون ایران اعتراض کرد، گفت: آنها به من گفتند اخراج اسکوچیچ به دلیل بی انضباطی در تیم انجام شده است. سوال من از آنها این است چگونه تیمی که انضباط ندارد در 18 بازی 15 برد کسب می‌کند؟ ما فقط در یک بازی بی اهمیت مقابل کره باختیم چون قبل از آن صعودمان به جام جهانی قطعی شده بود.

دستیار اسکوچیچ به کارلوس کی روش کنایه زد و گفت: پس از آنکه ما کار صعود تیم ملی به جام جهانی را انجام دادیم کارلوس کی روش پرتغالی می‌تواند به راحتی کارش را ادامه دهد. وضعیت عجیب و غریبی داریم و ما به خاطر این تصمیم ناامید هستیم. مربیان به کالای مصرفی تبدیل شدند و این ماهیت فوتبال مدرن است.

تات در پایان از نابود شدن آرزویشان با برکناری اسکوچیچ خبر داد و گفت: ما تلاش زیادی کردیم تا ایران به جام جهانی برسد. ما آرزوی حضور در مسابقات جام جهانی را داشتیم و با شایستگی به این تورنمنت صعود کردیم، اما آنها رویای ما را از ما گرفتند. اسکوچیچ به خاطر برکناری اش بسیار ناامید و ناراحت است و ضربه بزرگی به او وارد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین