کد خبر: ۷۹۶۵۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

علت محبوبیت امین تارخ چیست؟

امین تارخ را روز گذشته از دست دادیم و این یعنی این دنیای فانی جایی برای ماندگاری نیست مگر یاد و نام و خاطره‌ای از تو بجا بماند.
علت محبوبیت امین تارخ چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

تارخ جدا از اینکه در عرصه بازیگری یک هنرمند کاربلد و صاحب سبک بود و در ایفای نقش‌های مختلف از «مرگ یزدگرد» تا سریال «خسوف» درخشید به عنوان یک استاد بازیگری نیز در میان خانواده هنر دارای جایگاهی کم نظیر است.

شاید بعد از حمید سمندریان بزرگ امین تارخ تاثیر گذار‌ترین فرد در پرورش و آموزش بازیگران علاقه‌مند و مستعد ایرانی بود که در کارنامه اش معرفی چهره‌های نامداری در عرصه بازیگری دیده می‌شود که امروز جز بهترین‌ها در عرصه سینما و تلویزیون محسوب می‌شوند.

تارخ در شناخت استعداد و توانایی‌های جوانان خلاق در این حوزه هوش بسیار بالایی داشت و در همان قدم اول می‌توانست آینده جوانی را که به این مسیر افتاده است برای او پیش بینی کند.

او نه تنها در بازیگری به دلیل ذکاوت بالا مشرف به تکنیک و حس توامان در اجرا بود و کارنامه ایی درخشان مملو از نقش‌ها مختلف را از «سربداران» تا «بوعلی سینا» و شوذب «معصومیت از دست رفته» در کارنامه دارد در دنیای آموزش و تدریس و تفهیم رشته‌ی بازیگری در بخش‌های مختلف نیز نابغه‌ای بود که شاید تکرار نشود.

روحش شاد و یادش ماندگار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین