کد خبر: ۷۹۶۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

امام جمعه قائمشهر: آتش زدن روسری نهایت بی حیایی است

آیت الله علی معلمی: انقلاب اسلامی ایران ریشه هایش مستحکم و در درون همه خانواد‌ها قرار دارد و هر خانواده‌ای برای حفظ و پایداری این انقلاب، عزیزی را به عنوان شهید تقدیم کرده و ریشه‌های این انقلاب در وجود همه ایرانیان قرار دارد.
امام جمعه قائمشهر: آتش زدن روسری نهایت بی حیایی است
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان و امام جمعه قائمشهر با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: ملت انقلابی ایران همیشه در صحنه حضور دارند و آتش افروزی و اختلاف اندازی فتنه گران آنها را خانه نشین نمی کند.

آیت الله علی معلمی شامگاه یکشنبه در اجتماع "امت رسول الله (ص) " که در میدان طالقانی قائمشهر برگزار شد، افزود: اما ملت ایران نشان دادند امروز و در اجتماع بزرگ امت محمد رسول الله (ص) در صحنه حضور یافتند و همچنان پشتوانه این انقلاب اسلامی بعد از گذشت ۴۳ سال هستند.

وی ادامه داد : فتنه گران بدانند که انقلاب اسلامی ایران با انقلاب های مقطعی برخی کشورهای جهان تفاوت دارد و این انقلاب زائل ناپذیر و ماندگار است.

امام جمعه قائمشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ریشه هایش مستحکم و در درون همه خانوادها قرار دارد و هر خانواده ای برای حفظ و پایداری این انقلاب، عزیزی را به عنوان شهید تقدیم کرده و ریشه های این انقلاب در وجود همه ایرانیان قرار دارد.

وی گفت: کوردلان مزدور و فتنه گران بر پایه همان افکار و خیالات خود بدنبال رقم زدن نمایش صحنه های قبل انقلاب بودند که مردم را با خود همراه کنند، اما ملت ایران با هوشیاری که دارند از این حرکات استقبال نکردند.

به گفته آیت الله معلمی ملت ایران در زمان انقلاب اسلامی با پیروی از بنیانگذار انقلاب در مسیری گام برداشتند و امروز و در این برهه زمانی نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب در حال حرکت هستند و مسیر را به تعالی می پیمایند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان بدنبال اختلاف میان شیعه با شیعه هستند، گفت: وقتی ۲۱ میلیون مسلمان در راهپیمایی اربعین حسینی در عراق شرکت می کنند این حضور عظیم و باشکوه مسلمانان برای دشمنان این دین قابل پذیرش نیست و نمی توانند آن را تحمل کنند.

امام جمعه قائمشهر همچنین به حضور رئیس جمهور کشورمان در کشور ازبکستان و پیوستن ایران در اجلاسیه شانگهای به عنوان یکی از علل عصبانیت و کدورت دشمنان نام برد و افزود: کشورهای عضو شانگهای بدون توجه به تحریم های آمریکا بدنبال برقراری ارتباط با ایران هستند و این موضوع برای کشورهای مستکبر قابل هضم نیست.

وی همچنین به سخنان رئیس جمهور در اجلاس سازمان ملل دیگر اشاره کرد و آنرا اقدامی نام برد که موجب خشم و عصبانیت دشمنان شد و افزود: آیت الله رئیسی بدون هیچ سیاسی کاری و شجاعانه سخنان را گفت و باز هم اقتدار انقلاب اسلامی نشان داده شد.

به گفته آیت الله معلمی از ۱۰ سال قبل رهبر معظم انقلاب درباره فضای مجازی هشدارهای لازم را داده بودند و این فضا همچون تلویزیون برای جوانان است که می تواند تاثیرگذار باشد.

وی از دستگاههای قضایی و امنیتی خواست تا ضمن نظارت بر فضای مجازی درخصوص پالایش افراد نیز اقدام کنند چرا که در اغتشاشات اخیر جوانان و نوجوانانی هستند که فریب خورده اند که نیاز به نصیحت دارند.

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر اینکه روسری نماد حجاب است، اظهار داشت: متاسفانه در شب نخست اغتشاشات شاهد بودیم که در میدانی که به نام امام حسین (ع) مزین است روسری به آتش انداخته شد و این اقدام نهایت بی حیایی است.

وی گفت: با وقوع چنین مساله ای هیچ مومنی نمی تواند سکوت کند و باید همه در صحنه حضور داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین