کد خبر: ۷۹۶۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

پولادگر: عملکرد کشتی فرنگی خوب نبود

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از نتایج تیم ملی کشتی ایران در مسابقاتق قهرمانی جهان ابراز نارضایتی کرد.
پولادگر: عملکرد کشتی فرنگی خوب نبود
آفتاب‌‌نیوز :

سید محمد پولادگر معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، درباره برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در کشور توضیح داد: این مسابقات از ۶ تا ۲۶ مهر برگزار خواهد شد. در بخش پسران ۲۶ رشته و در بخش دختران ۱۶ رشته حضور دارند. رده سنی نفرات شرکت کننده بین ۱۲ تا ۱۶ سال است تا بتوانیم بهترین نفرات را از نظر استعداد کشف کنیم.

او درباره دلیل برگزاری مسابقات به میزبانی ۶ استان نیز گفت: هدف ما این بود که مسابقات مثل المپیک برگزار شود، از نظر سخت افزاری استان‌های مختلف را بررسی کردیم و در نهایت این ۶ استان تعیین شدند. البته امیدواریم که در سال‌های بعد بتوانیم با بهبود سخت افزارهای خود، مسابقات را در یک استان برگزار کنیم. هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادها است تا با هماهنگی فدراسیون‌های ورزشی و وزارت ورزش شاهد رشد رشته‌های مختلف ورزشی در سال‌های آینده باشیم. ضمن اینکه باید تاکید کنم این مسابقات با هماهنگی کامل میان وزارت ورزش و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

پولادگر درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران و حمایت‌های وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تمامی هر آنچه که نیاز تیم ملی است را با کمال میل فراهم خواهیم کرد و حمایت کامل را در نظر گرفته‌ایم. هیچگونه دغدغه‌ای برای تیم ملی وجود ندارد و بازیکنان با آرامش کامل به مصاف رقبا می‌روند، همانطور که دیدید این آرامش باعث شد ما برابر تیمی که سابقه دو دوره قهرمانی جهان را دارد به پیروزی برسیم که به نظرم نخستین بار در تاریخ بود.

معاون وزیر ورزش درباره فدراسیون ژیمناستیک و حواشی آن نیز گفت: متاسفانه برخی افراد از داخل کشور اقداماتی انجام داده‌اند که باعث بی اعتمادی فدراسیون جهانی نسبت به فدراسیون ایران شده است. درخواست داریم تا همه عزیزان و ارگان‌های داخلی کمک کنند که این اعتماد به ژیمناستیک ایران بار دیگر باز گردد. فعلا زمان انتخابات مشخص نیست و ما به زودی ثبت نام‌ها را آغاز خواهیم کرد.

او درباره تجدید انتخابات فدراسیون سوارکاری نیز گفت: آقای خلیلی معتقد بودند اصل نظارت بر انتخابات که وظیفه وزارت ورزش و ارگان‌ها است صورت نگرفته و به همین دلیل قرار است به زودی این انتخابات دوباره برگزار شود.

پولادگر درباره عملکرد تیم‌های ملی کشتی ایران در مسابقات جهانی صربستان نیز گفت: چیزی که مشخص است نتیجه تیم ملی فرنگی با توجه به نفراتی که داریم رضایت بخش نبود و در حقیقت عملکرد بدی داشتیم. نتایج تیم آزاد خوب بود ولی برای ما یک هشدار داد. آن هم این بود که برخی ستاره‌های ما در فینال نتایج خوبی کسب نکردند. باید بدانیم که در المپیک تک چهره‌ها و تک ستاره‌ها هستند که با کسب مدال طلا رنکینگ کشورها را تعیین می‌کنند، باید به این موضوع توجه ویژه شود و فدراسیون کشتی نیز بدون شک حمایت‌های وزارت ورزش و ارگان‌های دیگر را به صورت کامل در اختیار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین