کد خبر: ۷۹۶۹۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

بهبهانی: پخش فوتبال در سالن‌های سینما رخداد خوبی است، اما ...

هر ترفندی که بتواند چراغ سینما را با حضور تماشاگران در سالن‌ها روشن نگه دارد ارزشمند است، از ساخت آثار کمدی گرفته تا کشاندن پای فوتبال به پرده نقره‌ای که بی‌شک طرفداران خودش را دارد. خبرگزاری برنا در گزارشی مفصل موضوع جام جهانی در سینما را بررسی می‌کند.
بهبهانی: پخش فوتبال در سالن‌های سینما رخداد خوبی است، اما ...
آفتاب‌‌نیوز :

احمدرضا بهبهانی مدیر «سینما هویزه مشهد» در واکنش به خبر پخش مسابقات جام‌جهانی در سینما‌ها و تاثیرش در فروش به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: قبلا هم به دلیل پاندمی کرونا و رکود سینما‌ها این کار را انجام داده بودند. به عقیده‌ی من پخش فوتبال در سالن‌های سینما رخداد خوبی است. سینما هویزه مشهد هم از این امر استقبال می‌کند. منتها باید فعلا منتظر بمانیم تا دستورالعمل‌ها و مجوز‌های این قضیه را برای ما ارسال کنند.

این مدیر سینما در خصوص عدم استقبال مردم از سینما‌ها و فروش کم گیشه بیان کرد: خوراک سینما فیلم است بنابراین حتما باید فیلم‌های خوب و مناسبی اکران شود تا مخاطب را به سینما‌ها بکشاند. مردم با سینما قهر نیستند و حرف‌های اینگونه صحتی ندارد. باید بدانیم مخاطب مشتاق تماشای آثاری است که فراقت خودش را با آن‌ها سپری کند بنابراین اگر چنین آثاری به چرخه‌ی اکران اضافه شوند استقبال از سینما‌ها چندین برابر می‌شود.

او در پاسخ به این پرسش که کدام گونه از فیلم‌ها فروش و مخاطب بیشتری دارند عنوان کرد: طبیعتا ژانر کمدی مخاطب بیشتری دارد. البته فیلم‌های اجتماعی جدیدی هم که به چرخه‌ی اکران اضافه شده در کنار انیمیشن «پسر دلفینی» به فروش بیشتر سینما‌ها کمک کرده است.

بهبهانی در خصوص فروش روزانه‌ی «سینما هویزه مشهد» به خبرنگار برنا گفت: فروش سینما در روز‌های مختلف متفاوت است. طبیعتا سه‌شنبه‌ها به دلیل نیم‌بها بودن قیمت بلیت‌ها مراجعه‌کنندگان بیشتری داریم یا پنجشنبه جمعه‌ها به دلیل تعطیلی آخر هفته افراد بیشتری برای تفریح و تماشای فیلم به سینما می‌آیند بنابراین عدد و رقم دقیقی را نمی‌توانم اعلام کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین