کد خبر: ۷۹۷۰۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

مقام سپاه: تمامی بلایا، ناشی از عدم اطاعت از ولایت امر است

فرمانده سپاه عاشورا اتفاقات اخیر در کشور را برنامه ریزی شده خواند و با بیان اینکه تمامی بلایا ناشی از عدم اطاعت از ولایت امر است افزود: در همه فتنه‌های داخلی در سنوات گذشته که توسط فریب خوردگان پیاده شده، دست آمریکا، اسرائیل و انگلیس پیداست.
مقام سپاه: تمامی بلایا، ناشی از عدم اطاعت از ولایت امر است
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده سپاه عاشورا انقلاب اسلامی را انقلابی بی نظیر در تاریخ بشریت خواند و گفت: دشمنان تاب و تحمل این نظام را ندارند و می‌دانند قدرتمندی این انقلاب به نابودی آن‌ها منجر خواهد شد.

سردار عباسقلیزاده در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی سهند افزود: امداد‌های غیبی در دوران دفاع مقدس باعث شد تا دشمن به هدف خود که نابودی انقلاب اسلامی بود نرسد.

وی اضافه کرد: با وجود محدودیت سلاح و مهمات و نیروی انسانی در جنگ تحمیلی، ولایتمداری، ولایت پذیری و ایثار و اخلاق و صداقت رزمندگان در کنار امداد‌های غیبی عامل پیروزی ما در این دوران بود.

وی با اشاره به پشتیبانی ابرقدرت‌های شرق و غرب و نزدیک ۸۰ کشور به صدام در جنگ تحمیلی گفت: آمریکا از همان روز‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی، جلوی انقلاب ایستاد و وقتی با ترور، توطئه و کودتا نتیجه نگرفت جنگ تحمیلی را آغاز کرد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دهه اول باعث فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی شد افزود: امروز نیز سردرگمی و فروپاشی آمریکا ظهور و بروز پیدا کرده است.‌ وی با تاکید بر اینکه آمریکا دیگر قدرت برتر نیست و قدرت ظاهری آن پوشالی است تصریح کرد: اگر مردم متحد شوند ابرقدرت‌های به ظاهر قوی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

سردار عباسقلیزاده گفت: با اتحاد و انسجام و ایجاد زمینه‌های لازم برای وحدت داخلی باید متوجه تفرقه افکنی و فتنه انگیزی دشمنان باشیم و با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب را بیمه و دشمنان را نابود کنیم.

وی اتفاقات اخیر در کشور را برنامه ریزی شده خواند و با بیان اینکه تمامی بلایا ناشی از عدم اطاعت از ولایت امر است افزود: در همه فتنه‌های داخلی در سنوات گذشته که توسط فریب خوردگان پیاده شده، دست آمریکا، اسرائیل و انگلیس پیداست.

فاتحی فر، رئیس دانشگاه صنعتی سهند نیز گفت: این دانشگاه با داشتن ۱۰ دانشکده فنی و مهندسی و ۵۳۰۰ نفر دانشجو اولین دانشگاه مولود انقلاب است و برای ماندگاری و تقویت نهال اسلام در سنگر علمی تلاش میکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین