کد خبر: ۷۹۷۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

برای خرید بخاری صنعتی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

یکی از محصولات مناسب گرم کردن محیط‌های بزرگ، بخاری صنعتی است. این بخاری‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها در محیط‌های مختلفی قابل استفاده هستند. خوبی که این محصول دارد این است که دیگر شما نیازی به موتورخانه و کانال‌کشی ندارید و بدون هیچ مشکلی هوا به‌طور مستقیم گرم می‌شود.
برای خرید بخاری صنعتی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

اگر‌ تجربه‌ی کار کردن در یک کارخانه‌ی بزرگ را داشته باشید به‌خوبی می‌دانید که گرم کردن آن در فصل سرما یکی از چالش‌های بزرگ به حساب می‌آید. خرید بخاری صنعتی برای این منظور راه‌حل مناسبی است. این نوع بخاری‌ها در محیط‌های کاری بزرگ نصب می‌شوند تا فضای کار را برای پرسنل راحت‌تر کنند.

هنگام خرید بهترین بخاری صنعتی لازم است نکاتی را در نظر داشته باشیم. این نکات کمک می‌کند خرید آنلاین بخاری کارگاهی و بخاری صنعتی هم برایتان آسان و بدون چالش باشد.

بخاری‌های صنعتی

یکی از محصولات مناسب گرم کردن محیط‌های بزرگ، بخاری صنعتی است. این بخاری‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها در محیط‌های مختلفی قابل استفاده هستند. خوبی که این محصول دارد این است که دیگر شما نیازی به موتورخانه و کانال‌کشی ندارید و بدون هیچ مشکلی هوا به‌طور مستقیم گرم می‌شود.

به راه انداختن بخاری صنعتی نیاز به تخصص خاصی ندارد و به‌آسانی انجام می‌شود. از طرف دیگر سوختی که برای این بخاری‌ها قابل استفاده است تنوع داشته و از برق، گاز، نفت و گازوئیل می‌توانید استفاده کنید. همین کمک می‌کند با توجه به شرایط و بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید خریدتان را انجام دهید.

دسته‌بندی دیگری که برای بخاری‌های صنعتی وجود دارد براساس دودکش یا فن داشتن یا نداشتن آن‌ها است. داشتن فن به بخاری کمک می‌کند هوا را در زمان کمتری گرم کند و دودکش هم برای آن است که مواد آلاینده بخاری را به بیرون منتقل کند. البته نوع بدون دودکش را به‌گونه‌ای می‌سازند که آلاینده کمتری داشته باشد. فقط لازم است از تهویه مناسب استفاده شود تا مشکلی از این نظر برای کسی پیش نیاید.

نکات مهم برای خرید بخاری صنعتی

برای خرید یک بخاری صنعتی مناسب، در ابتدا باید تعیین کنید از چه نوع سوختی می‌‌خواهید استفاده نمایید. به عنوان مثال آیا استفاده از بخاری برقی برای شما به‌صرفه‌تر است یا‌ بخاری گازی.

نکته بعدی توجه به جزئیات یک دستگاه است. به عنوان نمونه می‌توان به حداکثر توان گرمایی، میزان مصرف سوخت،‌ فضای تحت پوشش اشاره کرد.

یک نکته‌ی مهم دیگر، توجه به بدنه دستگاه و نوع آلیاژ مصرفی در ساخت یک بخاری صنعتی است. زیرا بعضی از دستگاه‌ها توان کار در محیط‌های خاص را مانند محیط‌هایی که حاوی محلول‌های روغنی و… هستند، ندارند که باید در زمان خرید بخاری صنعتی به این نکته توجه کنید.

بررسی شرایط محیطی برای خرید بخاری صنعتی

برای خرید یک بخاری مناسب در ابتدا باید شرایط محیطی را که در آن نیاز به نصب بخاری صنعتی است مورد بررسی قرار دهید. در ادامه چند مورد از این شرایط را ذکر می‌کنیم.

بررسی عایق کاری محیط

آیا سوله یا فضای صنعتی موردنظر عایق بندی شده است یا خیر؟ به طور مثال آیا دیوارها و سقف فضای مورد نظر عایق‌بندی شده اند؟ پنجره‌ها و در‌های مناسب وجود دارند؟ فضاهای بدون عایق به گرمای بیشتری نیاز دارند، بنابراین اگر فضای شما عایق نیست، باید یک دستگاه قوی‌تر بخرید.

فضای‌ موردنظر کوچک است یا بزرگ

برای گرم کردن کل یک سالن یا فضای صنعتی به یک بخاری بزرگتر نیاز دارید. اما اگر فقط می‌خواهید قسمت خاصی از محیط خود را گرم کنید. به طور مثال بخشی از یک فضای کار، بهتر است از بخاری تابشی استفاده کنید که گرمای مستقیم را به محل شما ارائه می دهد.

ارتفاع سقف

سقف سالن و فضای صنعتی به طور کلی بلندتر از محیط‌های معمولی است. سقف‌های بلندتر به معنای مساحت بیشتری است. برای گرم کردن این فضا به بخاری با قدرت بیشتری نیاز خواهد بود.

برای خرید بخاری صنعتی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

مقدار دمای طبیعی محیط

اگر در یک منطقه به خصوص سرد کشور زندگی می کنید، برای گرم کردن محیط به بخاری قوی‌تری نیاز دارید. در این شرایط بخاری که انتخاب می‌کنید دیگر گزینه مناسبی برای محیط‌هایی که میزان سرما در آن کم بوده، نیست.

نمایندگی فروش بخاری صنعتی و بخاری کارگاهی

تجهیزمن زمان زیادی است که نمایندگی فروش بخاری صنعتی و بخاری کارگاهی را دارد و در طی این سال‌ها تلاش کرده بهترین برندهای بخاری‌های صنعتی را به مشتریان خود ارائه کند.

خرید اینترنتی بخاری صنعتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند بتوانید به تمام توضیحات موردنیاز برای هر مدل در زمان کوتاه برسید. برای خرید می‌توانید تجهیزمن را انتخاب کرده و اگر نیاز دارید یک بخاری صنعتی تهیه کنید. اگر هم برای خرید بخاری کارگاهی تجهیزمن به اطلاعات و مشاوره بیشتری نیاز داشتید کارشناسان فروش این مجموعه می‌توانند به شما در انتخاب نوع یا اندازه مناسب یک سیستم گرمایشی‌ کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین