کد خبر: ۷۹۷۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳

تحقیر لورکوزن برابر بایرن‌مونیخ با درخشش مانه

تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ موفق شد با درخشش سادیو مانه بایرن لورکوزن را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کند.
تحقیر لورکوزن برابر بایرن‌مونیخ با درخشش مانه
آفتاب‌‌نیوز :

با پایان فیفادی‌های پیش از جام جهانی، از امشب دوباره لیگ‌های اروپایی آغاز می‌شوند و در یکی از حساس‌ترین مسابقات، بایرن مونیخ و بایرلورکوزن از ساعت ۲۲ در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم فصل ۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا با قضاوت توبیاس استیلر در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که با نتیجه ۴ بر صفر به پایان رسید.

هرچند بایرن شرایط خوبی ندارد و بوندسلیگا را خوب آغاز نکرده، اما در آن سو لورکوزن هم شرایط اسف‌باری دارد و در انتهای جدول جا خوش کرده‌ بود. بایرن در ۷ هفته گذشته، ۱۲ امتیاز دشت کرده و در رده پنجم جدول بود. لورکوزن نیز از ۷ بازی فقط ۵ امتیاز گرفته و در رده پانزدهم قرار داشت.

باواریایی‌ها در این دیدار کینگزلی کومان، لوکاس هرناندز، بونا سار، پل وانر به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و در مقابل شیرها نتوانستند از کریم بالعربی، فلوریان ویرتس، ازکوئیل پالاسیوس، آندری لونف به دلیل مصدومت استفاده کنند.

بایرن مونیخ در ۱۰ بازی خانگی اخیر خود در بوندسلیگا شکست نخورده بود و با این پیروزی رکورد را به عدد ۱۱ رساند.

در نیمه اول شاگردان یولیان ناگلزمان آتش به پا کردند و در دقیقه ۳، لروی سانه با پاس گل جمال موسیالا گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه ۱۷ این بار خود موسیالا بود که اختلاف را دو برابر کرد و در دقیقه ۳۹ سادیو مانه با زدن گل سوم باز هم روی پاس موسیالا، کار را در همان نیمه اول تمام کرد.

در نیمه دوم مانه دوباره گلزنی کرد، اما این گل توسط VAR رد شد. در دقیقه ۶۰ سردار آزمون وارد زمین شد، اما نتوانست کار خاصی انجام دهد و در دقیقه ۸۴ توماس مولر گل چهارم را وارد دروازه مهمان کرد تا بایرن با پیروزی پرگل چهار بر صفر سه امتیاز را مال خود کند.

به این ترتیب بایرن مونیخ با ۱۵ امتیاز موقتاً به رده دوم جدول رده‌ بندی صعود کرد و یاران آزمون هم با ۵ امتیاز در رده شانزدهم باقی ماندند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین