کد خبر: ۷۹۹۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

اکران جنگ جهانی سوم آغاز شد

اکران یک‌هفته‌ای «جنگ جهانی سوم» درحالی آغاز شده که این فیلم، بلیت‌فروشی اینترنتی ندارد.
اکران  جنگ جهانی سوم آغاز شد
آفتاب‌‌نیوز :

اکران یک‌هفته‌ای فیلم جنگ جهانی سوم به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۳، از دیروز در پردیس مگامال تهران آغاز شد.

نکته جالب توجه این اکران آن‌که، برای این فیلم، بلیت‌فروشی اینترنتی صورت نگرفته است و مخاطبان، برای خرید بلیت این فیلم، باید به صورت حضوری، در پردیس مگامال حاضر شوند.

یک منبع مطلع در این رابطه گفت: صاحبان اثر، علاقه چندانی به دیده شدن فیلم در شرایط کنونی ندارند و به همین دلیل، بلیت‌فروشی اینترنتی برای این اثر صورت نگرفته است تا جنگ جهانی سوم با کمترین میزان تبلیغ، نمایش محدود یک هفته‌ای خود را به پایان رسانده و تبلیغات اصلی در زمان نمایش و در وقت مناسب خود صورت بگیرد.

نکته قابل تامل آن‌که، با این میزان وسواس و حساسیت، عجیب است که چطور صاحبان فیلم به‌مانند فیلم خورشید که در تفرش به روی پرده رفت، به اکران محدود اثر در یک شهرستان رضایت ندادند و حاضر شدند تا فیلم در یکی از پردیس‌های بزرگ پایتخت به روی پرده برود.

نمایش حداقل یک‌هفته‌ای فیلم در کشور مبدا، ازجمله مهم‌ترین شروطی است که برای پذیرش فیلم‌ها در بخش فیلم بین‌المللی لحاظ می‌شود.

جنگ جهانی سوم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی، با سرمایه‌گذاری نماوا ساخته شده است.

این فیلم، نخستین‌بار در ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ در هفتادونهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز نمایش داده شد و دو جایزه در بخش افق، از جمله بهترین فیلم برای هومن سیدی و بهترین بازیگر مرد برای محسن تنابنده را به ارمغان آورد.

محسن تنابنده، مهسا حجازی، ندا جبرائیلی، نوید نصرتی، مرتضی خانجانی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی، بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین