کد خبر: ۷۹۹۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
حاشیه‌های بازی استقلال و فولاد؛

استقلالی‌ها باز هم به داوری معترض شدند

در جریان دیدار دو تیم استقلال و فولاد، آبی‌پوشان پایتخت باز هم نسبت به برخی از تصمیمات داوری معترض بودند.
استقلالی‌ها باز هم به داوری معترض شدند
آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کریستوفر کنت، دروازه‌بان تیم فولاد به علت مصدومیت در نیمه دوم بازی جای خود را به شهاب گردان داد.

در دقیقه ۵۰ مسابقه، عارف آقاسی به علت برخورد با کوین یامگا دچار مصدومیت شد و این اتفاق باعث شد تا کادر پزشکی وارد زمین مسابقه شود. این بازیکن پس از لحظاتی به زمین مسابقه بازگشت.

ریکاردو ساپینتو به همراه یکی از اعضای کادر فنی خود در جایگاه ویژه استادیوم آزادی نظاره‌گر بازی تیمش مقابل فولاد بود.

محمد محبی در دقیقه ۶۴ مسابقه، پس از برخورد با حمید بوحمدان، احساس ناراحتی شدیدی کرد این اتفاق برای لحظاتی بازی را متوقف کرد اما با بازگشت محبی به شرایط عادی، بازی ادامه پیدا کرد.

در دقیقه ۶۸ مسابقه، پیمان بابایی توسط بازیکن فولاد در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این اتفاق باعث اعتراض شدید استقلالی‌ها شد و برخی از بازیکنان این تیم به سمت کمک داور رفتند تا نظر او را هم جویا شوند اما کمک داور هم نظر به ادامه بازی داشت.

همچنین در دقیقه ۷۶ مسابقه، رضا میرزایی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان فولاد توسط بازیکن حریف نقش زمین شد اما داور باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت. استقلالی‌ها باز هم نسبت به تصمیم داور معترض بودند و همچنین درگیری لفظی کوتاهی میان کادر فنی دو تیم شکل گرفت. دقایقی بعد باز هم چنین صحنه‌ای با نقش زمین شدن رضا میرزایی شکل گرفت و کادر فنی استقلال باز هم اعتراض خود را نسبت به عملکرد داوری اعلام کرد و اعتراض روزبه چشمی در میان نیمکت‌نشینان از نکات قابل توجه این اتفاق بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین