کد خبر: ۷۹۹۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی ملوان و هوادار / شکست تراکتور برابر مس رفسنجان

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به نخستین بردش در فصل بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر دست پیدا کرد.
پیروزی ملوان و هوادار / شکست تراکتور برابر مس رفسنجان
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابتهای هفته هشتم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم فوتبال ملوان در انزلی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم شمالی به پایان رسید.

ملوان که فصل گذشته از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده است تا قبل از این دیدار نتوانسته بود به پیروزی برسد در دقیقه ۳۰ توسط سجاد بازگیر از روی نقطه پنالتی به گل رسید و در دقیقه ۶۰ هم محمد مومنی گل دوم را برای تیم انزلی به ثمر رساند.

در ادامه این تیم صنعت نفت بود که یکی از گل ها را جبران کرد. طالب ریکانی در دقیقه ۸۷ موفق شد برای تیم آبادانی گل بزند.

با این حال این دیدار با برتری ملوان به پایان رسید تا شاگردان مازیار زارع به نخستین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر دست پیدا کنند.

در دیگر دیدار برگزار شده هم تیم فوتبال هوادار که در کرمان به مصاف مس رفته بود موفق شد به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند با سه امتیاز شیرین به تهران برگردد. محمد میری در دقیقه ۸۰ برای تیم هوادار گل زد.

شکست تراکتور برابر مس رفسنجان

همچنین تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان تراکتور تبریز بود که موفق شد این تیم را یک بر صفر شکست دهد. شاهین توکلی در دقیقه ۱۶ برای مس گل زد.

تراکتوری ها که در هفته هفتم برابر پرسپولیس به پیروزی رسیده بودند و نخستین شکست این تیم در فصل جاری را در ورزشگاه آزادی رقم زدند، در دیدار برابر مس رفسنجان یک بر صفر باختند تا نوسان این تیم تبریزی همچنان ادامه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین