کد خبر: ۷۹۹۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

گل‌محمدی: با تیم ملی تعامل می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش در نیمه نخست بازی خوبی برابر سپاهان به نمایش گذاشت.
گل‌محمدی: با تیم ملی تعامل می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران برابر سپاهان به تساوی بدون گل رسید. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و با پاس‌های کوتاه به خوبی از مدافعان حریف عبور کردیم اما آنجا که باید تصمیم درست گرفته می‌شد و پاس خوبی داده می‌شد، موفق نبودیم. در نیمه دوم بازی متعال بود اما خطاهایی رخ داد که داور به سود سپاهان سوت زد و ضربه ایستگاهی به حریف داده شد که فرصت گلزنی به دست آورد. کلا بازی فرصت گل زیادی نداشت و با توجه به شرایط مسابقه فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود.

وی درباره اینکه چرا تیمش بعد از اردوی تیم ملی دچار افت شده است هم گفت: ما روند خوبی را داشتیم و چهار برد متوالی به دست آوردیم اما بعد از ارودی تیم ملی هماهنگی لازم را نداشتیم. ما 6 بازیکن در تیم ملی داریم و به همین خاطر در تعطیلات تمرینات خوبی انجام ندادیم و گاهی در تمرین تعداد بازیکنان به 12 نفر می‌رسید. البته از نظر زمین تمرین هم مشکل داریم و بارها درخواست کردم که یک زمین تمرین مناسب برای ما فراهم شود که تا به حال این اتفاق رخ نداده است.

او اضافه کرد: لیگ فشرده‌ای داریم و هفت - هشت تیم به هم نزدیک هستند. باید خودمان را قوی کنیم و البته امکاناتی که نیاز داریم هم باید فراهم شود.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا رضایت دارد بازیکنانش در هفته سه روز در اردوی تیم ملی باشند هم گفت: با آقای کی‌روش درباره این موضوع صحبت کردم. البته هفته بعد ما 6 روز تا بازی بعدی فرصت داریم و به همین خاطر بازیکنان ما فقط می‌توانند دو روز در اردوی تیم ملی باشند. آقای کی‌روش هم تازه آمده‌اند و فرصت کمی تا جام‌جهانی دارند و ما هم می‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم اما باید منافع باشگاه را هم در نظر بگیریم و کلا تعامل وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین